Eva Mendes:- sofőrnek érzem magam, jöjjön vissza a nyári unalom!


A színésznő Eva Mendes és kedvese Ryan Gosling (Barbie filmben Ken-t játssza) két kislányt nevelnek Esmeraldát és Amandát. 

With Barbie, Ryan Gosling is leading the cinematic himbo revival | British  GQ


A 49 éves Halálos iramban sztárja Eva Mendes a közösségi hálón bevallotta követőinek, hogy unalmasabb nyarat várt maga és gyermekei számára. Ehelyett ő lett a sofőrje a 7 éves Amandának és a 8 éves Esmeraldának (kislányainak).

Ryan Gosling, Eva Mendes' Relationship Timeline

 

-ennek a nyárnak könnyűnek kellett volna lennie- szerettem volna az unalmas nyarat visszahozni a családunkba, de tudjátok bármi megtörténhet, s a gyerekek szeretnének tanulni, hobbikat űzni, tehát most már én vagyok a sofőrnőjük.- vallotta be a 49 éves szépség a Threads-nak.


 

- forróság van, tehát hozok nekik vizet is. Tehát az unalmas nyárról csak álmodozhatok.

Eva Mendes and Ryan Gosling's Daughters Are So Grown Up — Photos!

Mendes és Gosling 2011-óta élnek együtt,  s a Túl a fenyvesen című film forgatásán ismerkedtek össze. Mendes és Gosling miközben családot játszottak a filmvásznon megértették 2012-ben, hogy szeretnének családot alapítani együtt.


 

-én nem gondoltam akkoriban gyerekekről, de mikor megláttam Evát, megértettem ő lesz a gyermekeim anyja.mondta az Egy emlék naplója sztárja a GQ 2023-nak, majd hozzátette: "és voltak olyan pillanatok a Túl a fenyvesen forgatása alatt, amikor egy házaspárt játszottunk, és tényleg nem akartam, hogy ez csak egy szerep legyen".-Ryan vallomása.


- régen nem akartam sosem gyermeket szülni, míg nem szerettem bele Ryan-ba, akkor mikor 40 éves lettem, megszületett első gyermekem. A második 42 évesen jött a világra, tehát volt egy klassz karrierem, s a családra is fordítottam figyelmet.- vallotta Eva Mendes 2020-as Fitzy & Wippa из Nova 96.9.-nak.

 Mendes nem beszél két lányáról, és kerüli a mindennapi életükről készült fotók közzétételét, ezt a döntését 2020-ban jelentette be a közösségi médiában.


0 Comments:

Megjegyzés küldése