Paris Hilton 43. születésnapja!


Paris Hilton elmondta, hogy szombaton ünnepelte 43. születésnapját, s elmentek egy pihentető utazásra férjével a 43 éves Carter Reum-mal, s kisfiúkkal Phoneix-el.

A népszerű szállodalánc örökösnő, dj, színésznő, s énekesnő, több fotót és videót is készített Instagram történetében.

Az első felvételen a sztár, aki nemrég a fia születésnapját nagyszabású rendezvénnyel ünnepelte, magánrepülőre szállt, néhány díszítéssel, s léggömbbel.


Amikor a repülő a levegőbe emelkedett, addig a boldog anya karjaiba vette Phoneix nevű fiát, erről is készült kép.


A hölgy a saját születésnapjára, fekete bundaszerű dzsekit hordott, leggingssel, s leopárd mintákkal.


Hosszú szőke fürtjeit egy sapka alá rejtette, s szemeit napszemüveg fedte.

Hiltonnak még pár süteményt is adtak ajándékba (muffinokat), a különleges nap alkalmából.


Még voltak képek Reummal (férjével), s kisfiával ,ahogy beszélgetnek.

A reality hősnőként is ismert Paris nem vitte magával a három hónapos London nevű kislányát.

Mivel havas hegytetőkről is feltett képeket, többen úgy érezték, hogy síelni mehettek.


Hilton és Reum 2019-ben kezdtek románcba, majd kapcsolatuk tovább fejlődött család lettek, megszületett fiúk Phoneix, akit egy béranya hozott a világra 2021 januárjában.


Nemrég volt a pár évfordulója, sőt meglepték a közvéleményt, hogy ez évben már London nevű lányuk is megszületett béranya segítségével.


A Romper magazinnak adott interjújában közölte Paris, hogy örül, hogy nyugodt gyerekei vannak:

"Én olyan szerencsés vagyok mert minden barátnőm álmatlanságra panaszkodik, mert éjjel sírnak a gyermekeik, az enyémek, olyan nyugodtak, s csöndesek"-mondta ő.



Hilton azt is elmagyarázta, hogy miért titkolja a sajtótól, ha gyermeke születik.

"Az én életem mindig is olyan publikus volt és nyitott. Nem akartam ,hogy a fiam  negatív energiákkal jöjjön a világra."

A sztár elmondta, örül, hogy képes volt irányítani a gyermekei érkezése körüli események menetét.

Nagyon örülök, hogy így tettem, így Carter és én együtt mehettünk végig ezen az utazáson anélkül, hogy bárki más megtudta volna - mondta.

forrás: dailymail

0 Comments:

Megjegyzés küldése