Selena Gomez kedvese elmondta terveit az eljegyzésről, esküvőről az énekesnővel



Egy interjús beszélgetés során Howard Stern-el Benny Blanco azt nyilatkozta, hogy nem tudja elképzelni, hogy van jobb világ, mint ez Selena mellett. 

https://storage.yandexcloud.net/imagesspletnikru/2024/05/19/7dpd/original.webp


Selena Gomez és Benny Blanco együtt tervezik a jövőt. Howard Stern-nek mondta a 36 éves producer Benny, hogy mit akar a jövőben az énekesnő, színésznő 31 éves sztárral Selly-vel.  Viszont nem pontosította, hogy mikor tervezi megkérni a kezét neki.


 

- te olyan férfi vagy, csodás. Én itt szerelmet látok, s megjósolom párkapcsolatot.- Howard mondta Benny-nek a műsorában máj 14-én.

.

 

Селена Гомес


Benny válaszolt: Te és én ugyanarra gondoltunk. 

 A műsorvezető kérdezte, hogy van -e Benny zsebében egy eljegyzési gyűrű: - nekem semmi sincs. Még nem készültem föl. Még erőt kell gyűjtenem.


 

Howard továbbra is erősködött, Benny-vel a Selenával való jövője kapcsán. A férfi megkérdezte a producer dalszövegírót újra:-Mikor  kéred meg a kezét? Most kéne bejelentenetek. Mikor akarod megkérni  a híres barátnőd Selena kezét?


Nevetve Benny válaszolt: - amikor én rá nézek, mindig azt gondolom: nincs jobb világ, mint mellette.


Benny azt is bevallotta, hogy közeledik az évfordulójuk, s Selena születésnapján júliús 22-én. Az énekesnőt legjobb barátjának, menőnek s kedves embernek nevezte.


 

- az emberek mindig ezt mondták nekem, amikor tudod, hogy megtaláltad a legjobb barátnőd- ő tényleg a legjobb barátom. Mindig együtt nevetünk, s ő megihlet.-mondta Benny.

Amint Selena új magasságokba emelte a karrierjét, Benny megjegyezte,hogy mennyire elfoglalt a Hulu sorozatával, a Gyilkosság ugyanabban az épületben című filmmel, zenét ír, és a Rare Beauty márkát vezeti.

 


 

-amint hazaérek a munkából azt gondolom, hogy jó napom volt. Elgondolkodom, és megkérdezem a lányt: -Mivel foglalkoztál ma?- mondta Benny, ahogy leírta életét Selenával. "Ó, ezt most forgattam Meryl Streep-pel, aztán elmentem egy adománygyűjtésre, és most veszem fela dalomat. Az én napom szemétnek tűnik az övéhez képest."

Бенни Бланко, Селена Гомес


Selena és Benny románca 2023 decemberében vált hivatalossá. Azalatt a Wizards Beyond Waverly Place sztárja a közösségi hálón válaszolgatott kérdésekre.  2024 Arany glóbusz díjátadón vett részt a pár.  Azóta Selena megosztja rajongóival kedvenc pillanatait a közösségi hálón.

Selena Gomez Attends 2024 Golden Globes Without Benny Blanco | Life & Style


0 Comments:

Megjegyzés küldése