Beyonce az Essence-nek pózolt a kislányaival és édesanyjával

 


Beyonce édesanyjával és lányaival/Фото: essence/Instagram*


Beyonce lett az új Essence elnevezésű magazin hősnője. A fotósorozatot Andre D. Wagner készítette, ahol Tina nevű édesanyja is részt vett unokáival : Blue Ivy-vel és Rumi-val. (Ők Jay-Z rappertől születtek:)

 

Az interjú során Beyonce elmondta, hogy új márkája lesz a hajápolás kategóriájában , a neve Cécred , mely már február 20-án startolhat. Az ihletet a pop, r,b díva anyjától vette Tinától, aki  a múltban saját fodrászatot nyitott.

Тина Ноулз
Tina (Bey édesanyja): essence/Instagram*


" Nekem élénk emlékeim maradtak fön arról az időkről, amikor édesanyám, fodrász volt nálunk otthon. Ő létrehozott ,egy kicsi szalont, emlékszem az ő csodás sziluettjére, amíg én rajzfilmeket néztem, s babákkal játszottam. Ezek a gyerekkori emlékek megmaradtak a szívemben. Láttam, ahogy samponnal mosta mások haját, majd levágta azt, átváltoztatta a nőket, hogy ők valóban jól érezzék magukat. Visszanézve, értem, hogy ez nem csak fodrászat volt, hanem terápia is- osztotta meg Beyonce.

Бейонсе с матерью и дочерьми
 essence/Instagram*
Бейонсе с матерью
Beyoce az anyjával essence/Instagram*


Ő elmondta, hogy a szalonba több csodás vendég jött, így már sikerült legyőzni a a zárkózottságát, s ebben a szalonban Beyonce rájött, hogy előadóművésznővé szeretne lenni- minden a vendégek érdeme, főleg egy opera énekesnőnek.

" A legtöbb ami vagyok, azt az édesanyám szalonjának köszönhetem. Ez érzelmileg megérint, s ez csodás felnőtté válás volt számomra:- mondta a pop díva.

Бейонсе
Beyonce: essence/Instagram*
Бейонсе


Tina Knowles szerint is a hajápolás nagyon fontos volt életének és családjának:" Így kerestünk pénzt az életben maradáshoz. Ez mindig a sötétbőrűek kultúrájához tartozott:- ha tudsz frizurákat készíteni, akkor néha nem leszel szegény. Erről beszéltem mindig a gyermekeimnek. Az én anyám is ezt hajtogatta. Ez a mi örökségünk, s örülök, hogy ennek a körnek a tagja lehetek. 

Бейонсе
essence/Instagram*
Бейонсе
Beyoncé/Fotó: essence/Instagram*

A kezdeti Cécred kollekció nyolc terméket tartalmaz majd: egy tisztító sampont és fejbőrradírt, egy hidratáló sampont, egy mély hidratáló kondicionálót, egy relativizáló kezelőmaszkot, egy hidratáló testápolót, egy tápláló hajolajat, egy fermentált rizsből és rózsából készült rituális kezelést, valamint egy "shaker edényt" az ápoló összetevők összekeveréséhez. Ezek együttesen hivatottak erősíteni, kisimítani a hajat, és segítenek helyreállni a károsodásokból.


forrás:instagram, Essence

0 Comments:

Megjegyzés küldése