"Én színésznő vagyok, nekem tudnom kell mozgatni a szemöldökeimet"-Sarah Jessica Parker nem botoxól


 

 https://storage.yandexcloud.net/imagesspletnikru/2023/10/24/UGv6/original.webp


Sarah Jessica Parker (Szex és new york sztárja) újra vallott az Ageism téma ügyében (időskorúak zaklatása ellen), s a korral való változásról.A The Telegraph-nak adott interjúja során az 58 éves színésznő bejelentette, hogy idegesítik az öregedéssel kapcsolatos kérdések:

" A legtöbb férfi az én koromban, őket nem kérdezik erről. Minden reggel, mi felkelünk, több millió dologgal foglalkozunk, folytatjuk az életünket... én nem értem, miért ilyen sok figyelem kíséri az öregedés, s életkor kérdését"

 


Az és egyszer csak , no meg a Szex és New york legendás sztárja azt is mondta, hogy soha életében nem fog injekciós botox-ot használni, mert ez negatívan hatna a munkájára:

" Én színésznő vagyok- nekem muszáj a szemöldökeimet mozgatni. Kötelességem jól kifejezni az érzéseimet a mimikámmal, s az arcommal kommunikálni.   Parker szerint a férje Matthew Broderick-nek  sem tetszene, ha ő harcolni kezd a ráncok ellen.

https://storage.yandexcloud.net/imagesspletnikru/2023/10/24/lW7I/original.webp


Érdekes , de  azelőtt a színésznő mondta, hogy valamikor használ majd botox-ot, nem lát rosszat benne, hogy a nők idősebb korban szeretnének fiatalabbnak tűnni. Azt viszont aláhúzta, hogy ez  nyitott kérdés marad.

https://storage.yandexcloud.net/imagesspletnikru/2023/10/24/nUqB/original.webp


Ellenben Parker kolléganője Kim Cattroll (Samantha "Szex és New York) azt vallotta, 60 évesen, hogy ő harcolni fog minden eszközzel akár botox-al, s plasztikai műtétekkel az idős kor ellen.

0 Comments:

Megjegyzés küldése