Selena Gomez elmondta, hogy a kisebb testvére, hogyan segíti pszichés egészségét

 



Selena Gomez nemrégiben teljes stílusváltáson ment át, s elmondta, hogy a 10 éves kistestvére hogyan segíti mentális állapotát. A 31 éves énekes, -színésznő a Wondermind elnevezésű cégnek adott interjút ,a pszichés állapot megtartásáról.



A gyilkos a házban sorozat sztárja bevallotta, hogy amikor hétvégéje van, akkor "mentális egészség napot tart", s első dolga az, hogy felveszi a kapcsolatot a 10 éves húgával Gracie Elliot Teefey-el.

- Nekem a legjobb időtöltés a kishúgommal, Gracie-vel lenni.

 



Lose You To Love Me című sláger előadónője elmondta, hogy  nem nézve a nagy korkülönbségre, sokat tanul a kisebb lánytestvérétől:- ő olyan ártatlan, s tiszta. Ő segít nekem az élet perspektívámat megtartani. Bár 10 éves s én 31 éves vagyok, még ilyen nagy korkülönbség ellenére szeretem a tanácsait. Ő nagyon bölcs.


Selena magyarázta azt is, hogy mindig tudja pontosan, mikor kell szünetet tartania a munkában, hogy időt töltsön el kishúgával.

- általában felkelés előtt 10 perccel  megértem , hogy milyen napom lesz. Néha meg kell barátkoznom a gondolattal, hogy rossz napom lesz, s ez normális. Nekünk rossz napjaink is szoktak lenni.




Gomez mindig is közel ált a kishúgához Graice-hez, aki akkor született, mikor ő 21 éves volt. Ő Selena édesanyjának, Mandy Teefey-nek és a sztár mostohaapjának, Brian Teefey-nek a lánya. Justin Bieber egykori szerelmének van még egy féltestvére, a hétéves Victoria - Selena édesapjának, Rick Gomeznek és feleségének, Sara Gomeznek a lánya.

Sok boldogságot!

0 Comments:

Megjegyzés küldése