A Hazug csajok társáságának egyik hősnője Ashley Benson első gyermekét várja (Pretty little liars star is pregnant?)

@stephwithdadeets I’m happy for Ashley, but how embarrassing to have videos online of your soon to be husband/father of your child like that. 😳 #ashleybenson #brandondavis #ashleybensonengaged #foryou #ashleybensonpregnant #fyp ##greenscreen##parisandlindsay##prettylittleliars ♬ original sound - Stephanie Tleiji

Ashley Benson és vőlegénye (olajbefektető nemes sarja) Brandon Davis először válnak majd szülővé. A terhességéről a színésznőnek a In Touch magazinnak vallott egy bennfentes.


- én nem tudom, hogy hány hónapos terhes, de már szeptemberben észrevehetőek voltak a jelek. Elkezdett szélesebb lazább öltözékeket hordani, kevesebb lesifotó készült róla, s mindent igyekezett titokban tartani. A hozzá közelálló emberek tudják, az igazat, de kétlem, hogy hivatalos bejelentést tesz a gyermek születése előtt. Ha így , vagy nem ő terhes és izgatott, hogy életében új fejezet nyílik.- írta a magazin a bennfentes szavai alapján.

Эшли БенсонБрэндон Дэвис


Ashley és Brandon románcáról, ez év januárjában röppentek föl a pletykák, s hónapok múltán a pár nem titkolta vonzódását egymás iránt. Három hónappal ezelőtt  Benson és Davis eljegyezték egymást. Ashley egy interjú során bevallotta, hogy nagy családot akar.

" én imádom a gyerekeket. Én akár 25-öt is szülnék, ha tudnék. Nemrég vettem három régi stílusú pólót a jövendőbeli gyermekeimnek. Én őrizni fogom azokat, amíg a valódi gyermekeim nem fogják hordani azt. Én bolondos anyuka leszek"- nyilatkozta a People magazinnak a sztár.

Ashley Benson's Baby Bump Picture Causes a Fan Frenzy on Twitter

 Igaz ez vagy sem? Döntsétek el ti!

Ashley really pregnant or  fake news?


0 Comments:

Megjegyzés küldése