Viszlát szőke bombázó, hello barna szépség!- Miley Hannah Montana-kori stílusban ismét hajszínt váltott!

 


Miley Cyrus már több éve volt szőke, ám most ismét csokoládé barna tincsekkel látható. 


Régen én igazi szőkeség voltam!- Miley Cyrus most debütált új sötétbarna loknikkal , pedig több éve már szőke volt.


 

-Sabato de Sarnos, gratulálok, a csodás debütáló divatbemutatód miatt, mint kreatív igazgatója a Gucci márkának. A ti dobbanó szívetek, volt látható minden darabon. Én szeretlek téged, s büszke vagyok rád. És most adj oda mindent- írta a 30 éves Flowers című sláger énekesnője a közösségi hálón IG story-jában szeptember 24-én.

 

Майли Сайрус


 Ő megosztott három képet magáról, egy oversize (nagyméretű) fekete szövetkabátban, gyémánt gyűrűvel, vörös táskával, a legendás márkától.


A rajongók elárasztották a kommentszekciót s csodálták az új külsejét. 

adrixif added, 'Tell the tea if it's her real hair or a wig which we know she loves.'

Commnts: ashleebelzo added, 'Oh wow the hair' while itsellamusic added, 'Ok weeerk' in the comments.


- Miley újra barna!!!

-én újra 2008-ban érzem magam...

-Ó   Istenem, te újra barna hajú lány vagy. Ezt a pillanatot vártam már 10 éve!-megint mások írták ezeket.

Miley Cyrus barna hosszú loknikkal büszkélkedhetett, mikor a Disney Hannah Montana-ját játszotta évekkel ezelőtt. A sorozat után csak szőke hajjal láthatták őt a nézők. 2012-ben ő platina szőke lett, s azóta is kísérletezett a színnel. 2021-ben  két színt is bevetett a szőke-barna kombot.

Úgy látszik, hogy Miley új Erába lépett át.- nem csak zeneileg, hanem hajával kapcsolatban is. Márciusban  adta ki Endless Summer Vacation elnevezésű albumát.  Augusztusban  új single jelent meg a Used to Be Young» címmel a Backyard Sessions, utolsó albumáról. Ő már nem vállal turnét, s ezt alaposan átgondolta ezt a döntését is.


 

-az amit az emberek nem értenek a turnéról, hogy lehet, hogy 90 percet tart, a ti életetekben. "Ha egy bizonyos szintű intenzitással és kiválósággal teljesítesz, a regenerálódásnak és a pihenésnek egyenlőnek kell lennie" - magyarázta a "Jaded" énekesnő augusztusban a "Used to Be Young" című TikTok kislemezén.

Майли Сайрус

"Van egy bizonyos szintű egó, aminek szerepet kell játszania, amit szerintem túlértékelnek a turnén. És ha egyszer bekapcsolták, nehéz kikapcsolni. Azt hiszem, amikor minden este arra edzed az egódat, hogy aktív legyen, akkor szerintem ezt a kapcsolót a legnehezebb kikapcsolni."

 



A turnék elvonnák a figyelmet az új zene alkotásáról.

Майли Сайрус


 

- nekem rosszat tesz, hogy minden nap a kapcsolat veletek és más emberekkel,  figyelem alá kerül, ami az emberségemet s kapcsolatomat  törli el. Az én emberségem és kapcsolataim nélkül nem tudok  dalszerzőként funkcionálni, ami nagyon fontos nekem.

 

0 Comments:

Megjegyzés küldése