-én hittem abban, hogy életünk végéig együtt leszünk!-Shakira és Gerard Piqueről

 



Shakira adott egy interjút  a Billboard magazinnak, a nehéz és botrányos szakításról Gerad Piqueval, arról , hogy ez hogyan hatott rá, s hogyan élnek együtt kisfiaival Miami városában.


"én egy macskának érzem magam, akinek több, mint hét élete van. Mindig mikor úgy gondolom, hogy jobban leszek, akkor a második légzés jelenik meg.- mondta ő. Én több stádiumon mentem át: -tagadás,  düh, fájdalom, s csalódás, újra düh, majd fájdalom. Most túlélő üzemmódban vagyok, tehát próbálom kiemelni a fejem a vízből, hogy levegőhöz kapjak. Ez nagyon szorgalmas munkát igényel. Amikor pedig van időm, akkor minden szabadidőmet a kisfiaimmal töltök."


Most is nehezen viseli a szakítást, de ezzel együtt már jobban érzi magát. 

- még mindig próbálom összeszedni magam. Még mindig próbálom legyőzni a démonjaimat.Az utolsókat, akik még megmaradtak.

Шакира

Шакира

Шакира

Шакира



Shakira maga próbál hozzászokni az új közeghez,  de neki nehezebb ez.


Shakira szeret maga autót vezetni, praktikusan. 

-Én igazi focista anyukaként csakis- Toyota Siennát vezetek.  Teljesen nem szexi. Az én parkolómban nincsenek szexi autók. Egy szexi van az otthonomban -az én vagyok"- viccelt az énekesnő.

Шакира

Az énekesnő elmondta, hogy másképp éli életét, gyakrabban megy ki hazulról, több időt tölt baráti körben, a sajtó is ezt látja, főleg a lesifotósok. 

"Régen utáltam utcán sétálni. A kedvenc ruhám:- a pizsama.


Az új életstílus Shakirának Milan nevű fiától ered, hisz ő minden sport rajongója, s sokszor kell  őt meccsre vinnie. 

- régen nem látogattam ennyi sokszor sporteseményeket. Amikor a gyerekek az apjukkal vannak, reggeltől-estig dolgozom, majd margaritát iszok a barátaimmal.


Shakira hozzátette, hogy Miamiban neki könnyebb lett a karrierjével foglalkoznia:-Barcelonában problémás volt a munkára fókuszálni, mert oda kevesebb embert lehet megszólítani. Itt minden más s itt több időt is tölthet gyermekeivel.

Шакира

Шакира


" mindig is családcentrikus voltam, a házam és családomért éltem. Hittem abban, hogy csak a halál választhat el minket. Én hittem ebben az álomban, s álmodoztam a gyermekekről.- mondta ő.

Shakira tavaly nyáron szakított Gerard Piquével 12 év kapcsolat után, a férfi hűtlensége miatt. Később a média arról számolt be, hogy Pique a 23 éves Clara Chia-val járt, akivel megcsalta az énekesnőt.

A szakítás után Shakira gyakran emlegette a Piquével való botrányos eseményeket. Korábban dedikált neki egy dalt, amelyben gúnyolodott a barátnőjéről, és azt mondta, hogy az "két 22 éves lányt" ér, és hogy szerelme "a Ferrarit Renault Twingóra, a Rolexet pedig Casióra cserélte", hasonlatot vonva a luxus és  olcsó márkák között.


0 Comments:

Megjegyzés küldése