Tyra Banks majdnem 50 éves s nem tervez plasztikai műtétet


Tyra Banks megosztotta érzéseit egy lehetséges plasztikai műtéttel kapcsolatban 50 évesen!

Boss Lady: Tyra Banks Is Going All In On Her Entrepreneurial Persona With  Her Ice-Cream Venture, Smize & Dream | Entrepreneur

Néhány őszinte szót mondott a plasztikai műtétekről , de nem zárkózik el ellenük teljesen a jövőre nézve.


 

- Amikor nézem magam a tükörbe, nem érzem hogy erre szükséges volna. Nekem nem volt a koromhoz illő plasztikai műtétem.  -vallotta People magazinnak a műsorvezető, modell.

Тайра Бэнкс


 

-Nem vagyok ellene, csak nekem nem volt még rá szükségem. Lehet, hogy majd valami kell, de nem vagyok biztos ebben.


Miért? Ő azt mondja, hogy nem érzi magát 50 évesenek.


 

- belenézek a tükörbe s nem érzem magam 50-nek. Én úgy érzem az 50- az új 30. Néha meg kell meggyőzőm magam ,hogy 50 éves vagyok. Amikor az emberek kérdeznek:- én ezzel foglalkozom,  50 vagyok. Vagy egyszerűen meggondolom ezt mert 50 éves vagyok.


A népszerű szupermodell aki a tévé által is hírhedt lett, no meg a nagy márkák divat kifutóin menetelt , szeret hihetetlen ruhákat tervezni  amely az alakjához passzol.


 

-Már nincs olyan testem, mint amikor a kifutón voltam, és így, hogy ezek a ruhák így ülnek rajtam, ritka, hogy egy testre szabott darab jól áll az alakomon.- Karen Millen ruháiról. Erősnek érzem magam bennük."



 

- néha egy egy fotózáson gondolom:- ez a dolog nem illik nekem. Nem fog passzolni. Akkor trükköket kell végrehajtanom, hogy jól álljon. Arra viszont büszke vagyok ,hogy nekem van ez a ruhám, s jól néznek ki rajtam.

Тайра Бэнкс

Az "America's Next Top Model" valóságshow alapítója és műsorvezetője azt is elárulta, hogy 50. születésnapja alkalmából inkább szerény ünnepséget szeretne tartani, mint egy nagy bulit.

    "A pasim, ő egy hatalmas szülinapi bulit akart nekem rendezni az 50. születésnapomra, és én valahogy rájöttem erre" - mondta, utalva az állítólagos barátjára, Louis Bélanger-Martinra.

    "Tudattam vele, hogy nincs kedvem ilyesmihez. Csak Disneylandbe akarok menni a családommal".

0 Comments:

Megjegyzés küldése