Angelina Jolie lett a Vouge címlaplánya, az új projektjéről az Atelier Jolieról



Angelina Jolie, lett a hősnője a Vouge magazin új címlapjának, melyben interjút is adott, megosztotta az Atelier Jolie című projektjéről az információkat, s gyermekei segítségével, új stílust teremtett. A háttértörténet szerint a hollywoodi sztár, az Atelier Jolie studiójában saját márkája ruháiban pózolt, amit saját ex kreatív igazgatójával hozott létre Chloe Gabriel Herstel össze.

Анджелина Джоли для Vogue

Novemberben Angelina Jolie megnyitja saját művészeti szféráját tartalmazó Atelier Jolie-t New-york-ban, ami Jean-Michel Basquiat művész régi studiója helyén kap helyett, a második emelet Andy Warholl tulajdona. A színésznő elmagyarázta, hogy idősebb lánya a 18 éves Zahhara segített neki dönteni, hogy hol legyen a nagy projekt helyszíne. 

-én nagyon impulzív tudok lenni, de Zahhara olyan nyugodt, döntéshozó, s bölcs. Amikor ő beleegyezett, én éreztem, hogy mi ketten döntöttünk együtt.

Анджелина Джоли для Vogue


Angelina kulturális központtal fog együttműködni, s a divattervező művészettel, ahol ruhákat fognak átvarrni , újrahasznosítani s a szomszédban lenne egy galéria menekültekkel foglalkozó kávézóval. A színésznő nem akar nagy divattervezővé válni, a projektje már nem is nagy mértékben a divatra fókuszál.

 


"ezekben az években megismertem sok kézművessel, nagyon tehetségesek, jól dolgoznak, s szeretném , ha egyre többen lennének. Nem akarok nagy divattervező lenni. Szeretnék egy házat, hogy az emberek megvalósítsák benne önmagukat.

Анджелина Джоли с партнёрами по Atelier Jolie Хелен Абоа и Джайлсом Дьюли
Angelina Jolie az Atelier Jolie partnereivel, Helen Aboah-val és Giles Duley-vel


Az idősebb gyermekei a sztárnak aktívan részt vesznek az Atelier Jolie -val való munkában. A 19 éves Pax (fia) fehér festékszóróval vitte fel a lógot a jövendőbeli helyiség fölött.Angelina nagyon büszke a kezdő gyermekeire, hisz ez családi biznisz lett.


- én 26 éves voltam ,amikor anya lettem. Az egész életem megváltozott. A gyermekeim születése  mentett meg, általuk másképp viszonyulok ehhez a világhoz. Úgy gondolom, hogy az utóbbi időkben, ha nem akarnék értük élni , akkor sötétebb életet élnék. Ők jobbak nálam, ti is ilyen gyermekeket akarnátok.

Анджелина Джоли с Захарой и Паксом
Angelina Zahhara és Pax


Angelina aki mára már az elegáns stílus képviselője, régen amikor Gwenet Paltrow és Olsen ikrek voltak a felkapottak, ő teljesen ellentétes életet élt.  Szerette a bolhapiacokat és a tetoválásokat. Éppen a botrányhős periódus, s a fiatalkora segített a színésznőnek, eljutni a mostani stílushoz, a minimalizmushoz, s visszafogottsághoz.


"Fiatalon én nagyon sötét karakter voltam. Punk stílust képviseltem, nem voltam népszerű gyerek- boltokba jártam, felvágtam a ruháim, lyukakat égettem beléjük a cigarettámmal. Ez volt a tinédzser korszakom, s semmit sem csinálnék másképp.  Talán ez a részem vissza akar vágni."

Габриэла Хёрст и Анджелина Джоли

0 Comments:

Megjegyzés küldése