Zendaya az Elle magazin címlapján

 


Zendaya részt vett egy fotózáson az Elle magazinnak. Azonkívül interjút is adott a magazinnak, ahol saját határairól, s a színpadi fellépéstől való félelemről is beszélt.

Зендая
/Elle
Зендая
/Elle
Зендая

Зендая
Зендая
Зендая


A színésznő a Pókember című film sztárjával Tom Hollanddal él boldog párkapcsolatban:

- én elfogadom, hogy az életem egy része publikus. Nem lehetek egyszerű ember,, nem élhetem az életem úgy, hogy ne szeressem azt akit szeretek. Azt viszont kontrollálhatom, hogy mit nem akarok megosztani a világgal. A lényeg, hogy óvom a saját határaimat, de nem félek létezni. Te elbújhatsz, de az nem vidám. Most még jobban értem ezt, mint azelőtt.

Зендая
Зендая
Зендая
Зендая
Зендая
Зендая
Зендая
Зендая
Зендая
Зендая

Tom Holland és Zendaya 2016-ban a Pókember forgatásán ismerkedtek össze, s bár többen csak pr kapcsolatnak tartották ezt, de nem bizonyult igaznak. 2021-ben hivatalossá tették kapcsolatuk tényét. Ám ritkán  kommentálják a szerelmüket.

Zendaya emlékezett arra, hogy most először lépett fől, a tinédzser kora óta színpadra, áprilisban a Coachella fesztiválon. Ő feljött a színpadra, s a Labirinth nevű zenésszel énekelte a All for Us" és "I’m Tired című slágereket, melyek a populáris Euphoria sorozatban is felcsendültek (ahol ő játszotta a főhősnőt).


Zendaya szavaival élve, a színpadra lépés előtt nagyon ideges lett.

- a zenei show-bizniszben átélt negatív tapasztalatok után, fellépni színpadon- ez tényleg a legrosszabb. Én féltem kinyitni újra ezt az ajtót. Azt mondtam magamnak:- nem tudsz elfutni ez elől örökre.


Múlt évben Zendaya bejelentette, hogy befejezi zenei karrierjét, s a színészi babérokra tör. Az énekesnő , színésznő azt vallja sokkal jobban szeret filmekben és sorozatokban játszani, mert megmarad egy kicsi anonimitás, ezzel szemben a zenei életben a határok elmosódnak.

elle


0 Comments:

Megjegyzés küldése