-van valami őszinte abban, amikor egy nő magára hasonlít.- Geri Halliwell

 


Джерри Холлиуэлл


 Az ex -tagja a népszerű Spice Girls női együttesnek Geri Halliwell adott egy interjút a plasztikai operációkról s a kor elfogadásáról.Sunday Times


Az énekesnő aláhúzta, hogy szeretne minél természetesebb maradni.

- én úgy gondolom, hogy fontos kiemelni a korunkat. Én örülök, hogy ezt a kort megéltem Mindig is próbáltam természetesebb maradni- vallotta ő.


Az énekesnő hozzátette, hogy az idők múltával lehet, hogy változtat eme véleményén.

- mindenki a sajátját. Ki tudja lehet kilenc év múlva másképp vélekedek majd erről. Nekem úgy tűnik mégis, hogy valami szép van abban, ha valaki őszinte, s szép, az ha magára hasonlít egy nő.


Halliwell azt is kommentálta, hogy miért hord mindig fehéret:- ezekben a színekben képzeli el a hétköznapokat.

Ginger Spice turns 50: Geri Horner's style evolution from the 1990s to now  | The Independent

-ebben van a saját erőm. Ezt nem értettem azelőtt. Nekem nem kell más oda nem illőt demonstrálni.- vallotta ő. (Pedig régen mindig amerikai zászló mintás ruhában volt öltözve.

Az interjúban az énekesnő cáfolta a Spice Girls újraegyesüléséről szóló híreket is. Bennfentesek arról számoltak be, hogy a tagok jövőre teljes létszámban felléphetnek a csapat 30. évfordulója alkalmából. Az együttes legutóbb a londoni olimpiai játékok záróünnepségén lépett fel teljes zenekarként.


0 Comments:

Megjegyzés küldése