Selena Gomez bőr miniszoknyában esti buliba ment barátaival


Ritka pillanatot osztott meg rajongóival Selena Gomez, ahogy szórakozik barátaival.


Augusztus 16-án Selena Gomez énekesnő IG story-ban osztotta meg amint felhőtlenül bulizott barátaival. A képen barátnője ölében ül minibőrszoknyában. Ehhez még fekete hosszú ujjú pulcsit is felvett, hosszú hullámos haja keretezte mosolygós arcát. Egy férfi is csatlakozott hozzájuk, s láthatóan jól szórakoztak. 


Bár Selena néha szünetet tartott a közösségi hálón posztolásból, mostanában igen aktívnak bizonyult. Ez volt az egyik fotó a sok közül, amiket story-ban közölt. Még zene készítés közben is mutatott felvételeket.  Új dala lesz!


Régen ebben az évben Selena Gomez Hailey Bieberrel veszekedett.Akkor szünetet tartott, most visszajött. Egyre többet írogat magáról.  A dráma akkor kezdődött, amikor a rajongók azt hitték, hogy Hailey és Kylie Jenner egy TikTok-videóban megemlítette Selenát. Kylie és Selena is ragaszkodott akkor ahhoz, hogy nem volt köztük félreértés vagy kölcsönös sérelem.


 Néhány nap múlva Selena kommentálta retrospektív videóját Hailey Biebernek, ahol a nő hányingert szimulált, mikor megemlítették neki Taylor Swift-et. Selena megvédte Taylor Swift-et, elkezdődött a rajongók háborúja a közösségi hálón. Később Selena egyre ritkábban szólalt meg.


 

- én már túl öreg vagyok ehhez.- írta ő.

- de én szeretlek titeket! én előbb találkozom veletek , mint gondolnátok. Én próbálok most pihenni mindentől.

A rajongók közötti online leszámolás azonban folytatódott, ami arra késztette Selenát, hogy visszatérjen, és felszólítsa rajongóit, hogy ne zaklassák Hailey-t.

    "Tudatta velem, hogy halálos fenyegetéseket kapott, és hatalmas adagot kapott az ilyen gyűlölködő negativitásból" - írta Selena. "Ez nem az, amit én képviselek. Senkinek sem szabadna megtapasztalnia a gyűlöletet vagy a zaklatást. Mindig is a kedvesség mellett álltam ki, és nagyon szeretném, ha ez véget érne".

Válaszul Hailey megköszönte Selenának, hogy megszólalt, és egyben felszólította a rajongóit, hogy ne "kreáljanak szélsőséges vitákat" az interneten.

Közzétételi fotó: a sztár közösségi médiája.


0 Comments:

Megjegyzés küldése