Paris Hilton lefagyasztatott 20 embriót:-nekem 20 kisfiam van


Paris Hilton az utóbbi interjújában kisfia gyermekkoráról beszélt.

Paris Hilton – Béranya tette anyává | Story

Paris Hilton egy érzelmes interjú során megosztotta reményeit és vágyait az öt hónapos kisfiával Fennix-el kapcsolatban, mikor felnő.

All About Paris Hilton's Baby Boy Phoenix Barron

 

-nem tudom kivárni, mikor megtanul járni, s beszélni.- vallotta az örökösnő és realityhősnő, dj, ikon az Us Weekly-nek augusztus 9-én.


 

- nem tudom kivárni az összes ünnepet- a húsvéti nyúszit, a fogtündért, a télapót, s a lehetőséget, hogy ismét megéljem a gyerekkoromat. Én olyan gyerek vagyok lelkiekben, s olyan izgatott vagyok, hogy lelki szemeim előtt látom-e pillanatokat.


 Paris Hilton celebrates six months with son Phoenix in rare photos

Az anyaságról:- anyává válni- ez az emiről mindig is álmodoztam. Ez volt a legegyedibb s hihetetlen tapasztalat az én életemben. Ahhoz, hogy szorgalmasan dolgozzak, hogy felépítsem ezt a csodás életet hogy megajándékozzam a fiamnak a kalandokkal teli életet, alig várom ezeket.

 

Paris Hilton shares first pictures of newborn baby son, saying he has her  'whole heart' | Ents & Arts News | Sky News

Paris és Carter Reum 2021 novemberében házasodtak össze, januárban 2023-ban derült, ki ,hogy a párnak kisfia született egy béranya segítségével.


 

-mindig is anya akartam lenni, s én olyan boldog vagyok, hogy Carterrel megtaláltuk egymást.Mi olyan boldogok vagyunk egy család létrehozásával, a szívünk meg van telve szeretettel, a kisfiúnk felé.

 

-People

 


Úgy látszik Paris mindig is családcentrikus volt.

 20 fiam van” – osztotta meg Paris Hilton, és fotókat mutatott az újszülött  babájáról – 5percblog

-én nem tudok várni, szeretnék még két és három gyermeket. E! News ‘
Daily Pop- nak vallotta ezt 2022-ben.

-

 


 

-először akarnék ikreket.-mondta ő. -Nem tudom nehéz kimondani. Mindig is akartam egy idősebb fiú testvért, mert ha lett volna, akkor megvédett volna az iskolában engem.

2023 februárjában megosztotta, hogy már testvéreket tervez a kis Fennixnek.

    "Carterrel már a jövőről beszélgettünk, aztán bezárult a világ, ezért megkérdeztem: "Mit szólnál ahhoz, ha lefagyasztanánk embriókat?"" - mondta akkor a Simple Life sztárja a Glamour UK-nak.

"És ő azt mondta: Igen, csináljuk meg. És hétszer csináltuk meg... Mindegyik embrióm fiú. Nekem húsz fiam van."

közösségi háló people


0 Comments:

Megjegyzés küldése