Jennifer Lopez a Vouge címlapján

 Иллюстрация к статье


Jennifer Lopez a mexikói Vouge divatmagazin júliúsi számának címlapján pózolt. Az énekes, - színésznő fotósorozatot is készített a fotókat Norman Jean Roy készítette.


A fotózáson melynek Los Angeles adott helyet Jlo. olyan márkák ruháit öltötte föl, mint Giorgio Armani, Dolce & Gabbana, Chanel,
Dior, Gabriela Hearst s ékszereket a  Bvlgari és Messika- tól.

Дженнифер Лопес
/Vogue
Дженнифер Лопес
/Vogue
Дженнифер Лопес
/Vogue
Дженнифер Лопес
/Vogue
Дженнифер Лопес
/Vogue


A kiadványban közölt interjún olyan első szerepeiről is megemlékezett , mint a Selena című film mely 1997-ben nagy sikert hozott számára, s remek karrier elé nézett általa. Ettől függetlenül Lopez, úgy érezte, hogy karaktere foglyává vált, s hosszú ideig csak "tipikus latin nőket "játszhat majd  a filmvásznon. Később az úgyanolyan ajánlatokat elutasította.


- én úgy gondolom, hogy csak olyan szerepeket kaptam akkor, amelyben fontos volt az akcentus. Később minden megváltozott, mert változott a véleményem is. Én csak szerettem volna olyan nőt játszani, ami nem főképp latin amerikai: értitek, még a szereplő neve sem érdekelt volna.


Az első igazi áttörést jelentette az életében, mikor a rendező nem a latin származást tartotta fontosnak, A Szeretném ha szeretnél című 2001 film volt , ahol együtt játszhatott Matthew McConaughey-vel.

" általában erre a szerepre észrevették volna Meg Ryant, vagy Sandra Bullock-ot, esetleg Julia Roberts-et. De amikor pont én kaptam meg ezt a szerepet minden megváltozott. 

Дженнифер Лопес
/Vogue
Дженнифер Лопес
Vogue
Дженнифер Лопес
/Vogue


Jennifer Lopez azt is hozzátette, hogy szemtanúja volt a latin sztárok kibontakozásának a művészet világában, ahogy ő és kollégiái a nulláról világsztárokká váltak a showbizniszben,melyet sok ember nem tudott volna utánuk csinálni.


- emlékszem, hogy hogyan kezdtem, amikor Riky Martin és Shakira megjelent az angol piacon, milyen csodás volt!

Ez többünknek nagy hírnevet hozott, mely a mai napig tart. Látni és hallgatni, hogy a spanyol zene sikeres az egész világon- ez inspiráló. Szerintem most nagyon jó pillanatokat élünk.

 

Дженнифер Лопес
/Vogue
Дженнифер Лопес
/Vogue

Jennifer Lopez, aki 2022-ben ment hozzá Ben Affleckhez, elárulta, hogy most éli meg az önállóságot és érettséget a volt házastársától, Mark Anthony nélkül, akitől  születettek ikrei, Max és Emmyv, akik napról napra egyre inkább a nyilvánosság elé kerülnek. A színésznőnek a legutóbbi, Mother című filmen végzett munkája segített abban, hogyan tudná a legjobban tartani a kapcsolatot a gyerekeivel ez idő alatt.

0 Comments:

Megjegyzés küldése