Adam Sandler a családjával a vörös szőnyegen! Új hot!

 



Adam Sandler az új film premierjén   mely a The Out-Laws címet viseli melynek ő volt a producere megjelent kis családjábal a feleségével a bájos Jeky-vel és a csodás lányával a 14 éves Sunny-val. Velük pózolt, még Nina Dobrev, aki az egyik főszerepet játszotta a filmben.

Джеки и Адам Сэндлер с дочерью Санни
Нина Добрев, Джеки и Адам Сэндлер с дочерью Санни


Adam Sandler és felesége a színésznő és modell Jeky Sandler-nek van egy 17 éves  idősebb lányuk Sady. Néha a lányok elkísérik apjukat nagy rendezvényekre, de attól függetlenül ritkán láthatóak a nagyérdemű közönség előtt, s nem övezi őket botrány sem.

 

Адам Сэндлер с дочерьми


 A családi kiruccanás előtt Sandler nemrégiben a 20. házassági évfordulójukra írt kedves feleségének.

:- boldog 20. évfordulót én kedves Jekym! Igent mondtál nekem anno, s ez volt életem legszebb ajándéka.Az én szívem a tiéd lett, azoktól a percektől fogva, mióta megláttalak, szeretem azóta is s értékelem a hűséges lelked, egyre jobban és jobban. Folytassuk tovább közös útunkat kedvesem. Én próbálok neked sok szerelmet adni mindig.- írta alá Sandler a fotót.

Джеки и Адам Сэндлер
A házaspár fiatalon/Instagram*


0 Comments:

Megjegyzés küldése