Henry Cavill 2021-es interjúk

 

2021: SFX interjú Henry Cavill-lal





Az új britt SFX kiadványban Henry mesél a szerelemről, a veszteségekről s új kötelességeiről amivel  Geraltként a  The Witcher második szezonjában találkozott.

 Vous

Premier kép (vk.com)


Mint A The Witcher könyv rajongója milyennek akarná látni Geralt fejlődését?

Az első szezonban kevésbé szószátyárrá tettem őt, azért, mert nem volt könnyü lehetőség a nehéz dialógusok többségét előadni, mint a Sapovskiy regényeiben.

Azt gondoltam:- ha okosnak akarom őt mutatni, akkor kevesebbet kéne beszélnie, többet megfigyelnie, s a ritka komikus jelenetekben elítélő hangokat hallatni.Jobban fogja kibontakoztatni a karaktert.

Ebben a szezonban, nagyon igyekeztem, hogy ő többet beszéljen. Mindig van kockázat, hogy a karakter egy kicsit sablonos lesz, vagy túl vicces, ha egyfolytában hümmög, vagy az F betűs szó hagyja el folyton a száját, akkor nem fogjuk Sapovskiy történetét ördöggé alakítani.Most újra próbáltam őt még intellektuálisabbnak bemutatni, mint azelőtt, nagy szókinccsel, akinek még 70 fölösleges éve van még.

Mi volt nagyon érdekes Geralt hazatérésében, a többi boszorkány üldöző közé?

Mi Kim [Bodnia].-val, sokat dolgoztunk együtt, hogy Vesemir és Geralt kapcsolata lelkes és megbízható legyen, s nem csupán sablonos, mint amikor két nyers és erős férfi, nem tudnak őszinték lenni egymással. Minden ennek ellentettje lett. Ezek a fiúk ismerik egymást, s nagyon jól viszonyulnak egymáshoz.

Hogyan viszonyul Geralt a Yennefer lehetséges halálához?

Ő neki belülről mindene , mintha kifordulna. De neki van egy munkája, Geralt, - a munka embere. Ő el tudja rejteni az érzéseit, a lelke mélyébe belül, s pont ezt fogja tenni.

Azt véli, hogy Yennefer halott, akkor neki van egy feladata megvédeni és megmenteni Cirit. Ő fókuszál arra, hogy ezt a lehető legjobban tegye. Amikor pedig megengedte magának, hogy érezzen valamit, ő meg tudja tenni azt,de ez veszélyes terep a számára. Ő menekülni fog az ilyen kiszolgáltatott helyzetektől.

A The Witcherben rengeteg kardforgatás, harc és csata van. Mennyire volt fizikailag megterhelő a szerep?

Azért, hogy formában maradjak, a harchoz, minden forgatási napon, sokat kell dolgozni. Nem szabad formában hozni magad,  majd fél évig nem edzeni, s folytatni a forgatást, a hosszú munkás nap után. Akkor minden összeomlik. Ilyen formában tartani magam nehéz.

 

Ahhoz, hogy tényleg úgy nézzek ki fizikailag, ahogy egy mutánsnak kell, aki szörnyeket öl meg, sok munka, s felkészülés szükséges. Persze nekem volt egy traumám 2020 decemberében, ami a sors iróniája folytán akkor történt, mikor az erdőben futottam. Abban a pillanatban, amikor a lábam valami holt fához ért, megcsúszott, élesen megnyúlt, és a combhajlítóm egyszerűen elszakadt. Szerencsére, nem vált le erősen a csonttól, de ez igazán erős trauma volt. Én szeretném, hogy ez valami menőbb lenne, Akkor történt volna, mikor egy szörnnyel harcoltam volna, de ehelyett, csak futottam az  erdőben. Olyan voltam, mint a piroska!

Az ön szemszögéből nézve Geralt hősnek nevezhető?

         Hát persze. Ő mindent jóságból csinál. Az a tragikus Sapovskiy művében, hogy a körülmények mindig szörnyű szituációba hozzák őt.Soha nem úgy történik minden, ahogy ő eltervezte. Ez olyan , mintha egy nagy segbe rúgást kapnál a világtól mindig mikor valami jót teszel. Ez teszi a történetet olyan lebilincselővé, érdekessé és magával ragadóvá. Ő határozottan egy hős.  Csak ő kegyetlen  dolgokra is képes.

 



Melyik a kedvenc szörnyed eddig?

Willentrenmert szörnyetegnek számít? A könyvekből ítélve az aranysárkány a világ legcsodálatosabb teremtménye. Nagy rajongója vagyok a fantasy-nak. Imádom a sárkányokat. A sárkányok a legkirályabb lények a világon! Emlékszem, hogy olvastam ezt a történetet, és tudtam, hogy egy arany sárkány fog megjelenni. Bárcsak Sapkowski tovább folytatná ezt a történetet. Bár lehet, hogy túlságosan is menő lenne ez.

 forrás:From Arina Markelova from Mr. Henry Cavill group.

Перевод выполнен Ариной Маркеловой специально для сообщества Mr. Henry Cavill

https://vk.com/@mrhenrycavill-2021-intervu-genri-kavilla-dlya-sfx

 

Henry Cavill News: 'The Witcher' S2 Promo: Henry Covers GQ Spain

Henry Cavill Lorraine Interjú

Most láthatjátok meg a Superman  és az Enola Holmes sztárját a Netflix-ről. Most a hollywoodi színész Henry Cavill a The Witcher  fantasy sorozat második szezonjával tér vissza a tévé képernyőkre.

:Henry Cavill öröm téged látni!

Látom valaki különleges társaságában jöttél ide.lorraine

- igen ő itt Kal.

-Ó Kal csodás.

-Ő a legjobb barátod a világon?lorraine

-Így van. Mi mindig együtt vagyunk. Ő 8 éves. Ő többször segített nekem emocionális s pszichológiai szempontból is. Megmentett engem lelkileg.

- tényleg? ez fontos a számodra?lorraine

-Ez nagyon fontos a számomra,  köztünk hihetetlenül erős kapocs van, ezért igen.

- én csodálkozom ezen. én úgy gondolom nem is érdemeljük meg a kutyákat.ők a legjobb lények a világon

segítettek nekünk túlélni ezt a két nehéz évet. Kellemes, hogy ő a legjobb barátod.  Istenem milyen sikeres lett a The Witcher (A vaják) Úgye?- Lorraine

-          igen ez így van.

-          a sorozat lebillincselő.A főhős akit te eljátszottál, ő is érdekes. Hogy tetted őt ilyen  nyerssé?Nem tudom , hogyan leírni őt.lorraine.

-          egyetértek. Geralt azért ilyen mert… neki már 70 éves lesz.

-          a korához képest jól tartja magát.lorraine

-          ő csodásan fest a maga 70 évéhez. Őt általában mindenki utálja. Neki csak kevés barátja van,akik értékelik őt, s a boszorkányüldöző testvére. Általában ő utálatot vált ki az emberekből. A nyersége ridegsége önvédelmi funkció.

-          igen.lorraine

-          (henry) a lelke mélyén jószívű herceg, nem vitás a jó oldalán áll. ő mindig igyekszik segíteni az elesetteken s ártatlanokon. Ő az évek során falakat épített maga köré, hogy azzal védje magát. Ettől a ridegség. Próbál mindig segíteni, s ezért, általában sok bajba kerül.

-          Lor( Meglátjuk őt az új szezonban egy másik oldaláról?

-          henry (egyértelműen.) Hiszen Andrey Sapovskiy az eredeti regény írója, nagyon mély és realisztikus karaktert hozott létre.Azért is harcoltam a második szezonban, hogy a karakter, még jobban folytassa létezését, s kinyíljon. Ő sokkal intelligensebb, mint azt gondolnánk, saját filozófiai eszméi vannak. Ő legbelül nagyon érzelmes. Vannak a könyvben olyan részek is amikor vicces,s pedáns. De vannak más jó tulajdonságai is. Az első szezonban szófukar volt, de most, szeretném hinni, hogy jól megismertük őt. Neki új tervei vannak. A rendező és Lorennek az a terve, hogy a könyvbéli karakter harmonizáljon a sorozatban játszottal.

-          Arany közép utat találni. Lesz harmadik szezon is vagy akár 4,5,6,7,8,9,10?Ki tudja?-lorraine

-          szeretnél még forgatni Witchert?

-          Szia Baby- Kalnak.Tényleg szerencsés vagy egy ilyen baráttal.Ők jól tudnak meghallgatni! Nem igaz?lorraine

-          he: Igaz, ha van valami problémám, azt a kutyámmal osztom meg.Így van. Ő mindent ért s mindent átérez. Mindig ha valami történik velem mellettem áll. A valóságban ő mindig velem van.

-          Lor: Te nagyon jó ember hírében állsz, nem tudom ,hogy hallottál –e róla?Mindenki aki veled dolgozott ezt nyilatkozta. Nem mindenki képes időt szakítani arra, hogy mindenkitől megkérdezze, hogy hogy van.

-          ez olyan egyszerű és mégis fontos.

-          Lor: Nekünk egész kampány indult ez ügyben. csak kérdezd meg, hogy hogy vannak az emberek, s hallgasd meg őket.

-          henry: ez nagyon fontos,s sokat jelent, mert mi mind nagyon foglaltak vagyunk s ezekben a nehéz időkben, mind gyorsan futkározunk.De az, hogy a forgatás összes dolgozójához odamegyek, ez nem  jelent sok időt. Utazok a forgatásokra, s próba felvételeket csinálunk, mikor az egész csapat összegyűlik. Mindenkivel kezet fogni 5-10 perc. Ettől nem lesz hosszabb a munkanap. Így mindenki azt gondolja,:- ó engem itt megbecsülnek! ezért jól fogja végezni a munkáját.ez fontos.

-          lor: természetesen.Most rád tekintve és Kalra- most úgy gondolom muszáj egy kutyával forgatni neked a James Bondot! Ezt azelőtt senki sem tette meg.Te tudod, hogy téged látnak szívesen ebben a szerepben?Persze, hogy tudod.

-          igen

-          szerintem te briliáns Bond lennél,csak Kal-lal.

-          Igen ő csodás Bond kutya lenne. Vagy ő lehetne a 007 –es ügynök maga?lorrain

-          hogy őszinte legyek Bond már így is kevésbé hasonlít egy kémre. Nehéz lenne vele utazni sok helyre.Én próbálom nem felhívni magamra a figyelmet, de mellette nem lehet.

-          Ha ez megtörténne jó lenne.LOr

-          Mi a helyzet supermannel? Meg van a jelmez?

-          A szekrényben bármilyen eshetőségre.

-          a szmoking mellett vár a sorára?

-          várom a telefonhívást ez ügyben.

-          nagyon érdekes volt supermant játszani?

-          nagyon vidám volt. már régóta nem vettem föl a jelmezt forgatásra.

-          még mindig a te méreted…

-          igen. még mindig emlékezem, milyen szerencsém volt eljátszani őt.Ha befejezném a karrierem, s egy jachton kötnék ki a Földközi tengeren akár egy hajón is Kal-lal. Bár nem hinném, hogy tetszene neki a tengeren.Még mindig értem, hogy a Superman szerepével mennyi embert tettem boldoggá.

-          értem hol van a házad? ott ahol Kal. New Jersey-ban?

-          Jersey gyönyörű hely, s szeretem.sokáig nem voltam ott. A karantén okán.Jövő évben szívesen utaznék oda, ha jól alakulnak a dolgok.

-          boldog voltam látni téged.

-          december 17-én The Witcher 2. szezon, mindenkinek ajánlott.

-           

-           

2021 Henry Cavill a spanyol GQ-nak.

 

Daniel Borass decemberi szám interjúja

A britt színész, a The Witcher második szezonjának premierjére készül, ahol átalakul ismét Geralttá, Riviából, új nüanszokkal persze.És ez nem az egyetlen projekt amit várnunk kell tőle. Mi beszéltünk Henryvel az Enola Holmes s a Hegylakó rebootjáról, lehetséges visszatéréséről Supermanként, s hobbijáról a videójátékokról , s kedvenc kutyájáról Kalról.

Фотограф: Майкл Шварц (Michael Schwartz)

Фотограф: Майкл Шварц (Michael Schwartz)

A The Witcher (A vaják) első szezonja Henry Cavillal a főszerepben lett a Netfilx ötödik legnézettebb sorozata a csatorna történetében: 541 millió órás nézettség az egész világon 28 nap alatt. Ez a második verziója a híres sorozatnak angol nyelven készült.

Ezért nem nehéz rájönni, hogy a második szezon premierje december 17-én nagy ünneplés előzi meg. A produkció sztárja Henry Cavill, épp egy pohár teát iszik, Miami egyik hoteljének teraszán. Magabiztos, mosollyal. A nap meleg, de nem napsütötte, a medence üres, hiába van tavasz, a sztár ellazultnak tűnik.

2021: Интервью Генри для испанского «GQ», изображение №2

 

-          a siker az mindig jó.- mondta az exkluzív interjújában a spanyol GQ-nak.

-          ez mindig jó, mert azt jelenti, hogy nagy mennyiségű ember nézi ezt a projektet, s bár én, nem tudom, hogy igaz-e vagy sem, de ha nagy siker lesz, a jövőben az elkészítése is több időt vesz majd igénybe a sorozatnak, nagyobb erővel fogunk dolgozni, s több pénzük is lesz. Tehát ez mindig jó. Amíg ez működik, ez csodás, mi örömmel okozunk boldogságot az embereknek, hisz ez a mi legfontosabb feladatunk.

 

A The Witcher sorozat a több kötetes regény alapján készült egy lengyel író tollából, Andrey Sapovskiy által, aki bemutat, kicsit horrorisztikus fantasztikus drámát, melynek középpontja Cavill által eljátszott karakter Geralt Riviából, a szörny vadász, aki megtalálta egy hercegnő képében találta meg a végzetet. De ez még az eleje, a folytatás, még nehezebb s keszekuszább lesz. Szerelem, mágia, halál.

Hogy érzed magad? Hogyan élted át ezeket a furcsa karantén hónapokat? Gondolom nem volt ez könnyű mindannyiunk számára átélni.

Én rendben vagyok. Ezek nehéz idők voltak, s hónapok sok ember számára, sokunk számára azt volt, és most  amikor mi lassan kilábalunk ebből, én próbálom a tanulságot levonni, megtanulni a leckét,  amiket ez idő alatt tapasztaltam, melyen sokat gondolkodtam. Azt gondolom, hogy ez remek lehetőség volt,  valami jót keresni, még a rossz időkben is. Lehetőség meggondolni a dolgokat, az életről gondolkodni,  hogy mit akarok tőle, amit akarok vele kezdeni… ez valamilyen szempontból plusz volt az egészben.

Hogyan hatott ez a szituáció a pandeménia a  The Witcher második szezon forgatására?

Egyértelműen. Muszáj volt, megállítani a forgatási folyamatokat. Először csak egyszer állítottuk meg, aztán másodszorra karácsonykor,  mivel brittaniában a karácsony után jelentősen megnőtt a betegek száma. Amikor utána visszatértünk , akkor minden nap covid teszt alá vetettek minket. Ehhez nehéz volt hozzászokni, de örülök, hogy éppen így kezeltük a problémát. A Netflix gondoskodott rólunk.  Fontosnak tartom, hogy mindent megtettünk az egészségünk érdekében. Mindenki több órát dolgozott maszkban, speciális védelmi felszerelésben.. sokan gyorsan elfáradtak. Ez volt az egyik legnehezebb tapasztalat, az eddigi forgatásaim közül.

Végül az eredmény hihetetlen lett. Láttam az első részt, s az nagyon erőteljes, nagyon őszinte, s véres. Mit várhatunk a szezon többi részében?

Ebben a szezonban sok meglepetés várja a nézőket. Ez egy speciális verziója Loren Smith-nek a rendezőnek). Itt több eredeti történet van. A rajongók is akik jóban vannak a könyvekkel, több váratlan dolgot találnak majd benne. A cselekmény a főszereplők, azaz Ciri, Jennyfer és Geralt sorain keresztül vezet minket. Nem akarok részleteket elárulni, mert sok minden van benne, ami nincs a könyvekben, és nem akarok spoilerezni.

Hogyan folyt a karakter kialakítása? sok anyagod volt ehhez: forgatókönyv, regények, videó játékok… Vagy mindennek az összessége volt egyszerre?

Szembetűnő hogy ha a jeleneteket már leírták, vannak keretek, amelyet mindenképp követni kell. De szerettem volna maximálisan Geraltot a könyvből átvinni a sorozatba. A második szonban, szeretném őt intellektuálisabbá , filozófikussá, bölcsebbé tenni mivel már Geralt lassan 70 éves lesz.

Az első szezonban olyan döntést hoztam, hogy kevesebbet beszéljek, hogy megmutassam , hogy hogyan néz ki Geralt, hogy Gerald hogyan néz ki a külvilágban, hogyan érintkezik idegenekkel.

 

Én értettem, hogy az ember, aki kevesebbet beszél, s többet figyel, jobban tudja átadni Geralt intellektusát, de most, ő megtalálja önmagát.

 

mikor ő a vaják testvérei között van, akkor ő az időt Cirivel tölti, én tényleg szerettem volna őt intelligensnek mutatni, bölcsnek, azt a célt tűztem ki , hogy lássuk a könyvbéli Geraltot viszont a képernyőn.

Azután, hogy ilyen népszerű lett az első szezon a nézők szerint is, érdekel téged a kritika?

Persze. én úgy gondolom, hogy a kritika nagyon fontos, de ez a körülményektől függ. néha olyan  kritikákkal találkozom, akik nem a műfaj rajongóitól jön, akik nem szeretik a fantasztikát, vagy a fantasy-t, amikor van egy nagyon negatív kritika, akkor azt tudjátok gondolni:- ő csak nem a műfaj rajongója- de mindegy, akkor is lehet valami fontosat tanulni magunk számára. Én minden cikket, internet fórumot olvasok, s próbálok tanulni, s elfogadni, minden jót és rosszat, amit az emberek írnak, hisz megtalálni az arany középutat, azt jelenti, hogy jobban csinálni s egyre jobban a dolgokat.

 

Te nagy videójáték rajongó vagy. Mely játék köt le most?

Most sokat játszom retro játékokkal, mintha visszatértem volna a gyerekkoromba. A játék ami magával ragad az  «Total War: Warhammer II».Alig várom  a folytatását, hogy játsszak vele: Warhammer III.

 

Говоря о будущих проектах, безусловно мы ждём «Энолу Холмс», но также ты появишься в перезапуске «Горца». Это безумие!

Várjuk az új projektjeidet az Enole Holmest, s a Hegylakó. Ez örület!

Ha te retro videójáték rajongó vagy, természetesen fanja vagyok a Hegylakónak is. Szeretnék ennek részese lenni, s együtt dolgozni, ilyen gazdag anyagokkal, s az elejétől kezdve részt venni a projektben, s együtt dolgozni Chad Stahelskivel a rendezőjével. Ez nagyon érdekes munka számomra. én úgy gondolom mi Chaddel tudunk valami egyedit tenni a történettel.

Spanyolhonban ez kultikus film.

Ez egy legendás film abszolút mindenhol. És eredeti, természetesen, voltak hibái, de ez erős story volt. A Queen zenéje is fantasztikus volt. Ahogy mondtam, ez magával ragadó perspektíva- a Hegylakó filmre gondolni.

[Hirtelen egy kutya jelenik meg a szobában. Elsétál Henry előtt, a szék mögé megy, amelyben Henry ül, majd átmegy a függönyön, és leül. Nem nagyon figyel rám]

Egy kutyát látok mögötted. A tiéd?

Itt nincs kutya, miről beszélsz [nevet]. Igen, ez az én kutyám, a neve Cal, az elmúlt nyolc évben hűséges társam volt.

A sport és a fitnesz terén is egyfajta mércét jelentesz. Ön szerint hogyan segíthet a sport a fiataloknak?

Ismétlem, szerintem minden a körülményektől és a helyzettől függ. Szerintem a sport és a testmozgás nagyon fontos, ma már sokkal többet tudunk róla. De mindenkinek mások a képességei. Vannak, akik született sportolók, és vannak, akik nem, de úgy gondolom, hogy a csapatszellem és maga a sportolás és a testmozgás ténye nagyszerű dolog a fiatalok számára.

Visszatérve a témához, az egész világjárványhelyzet drasztikusan megváltoztatta a tévésorozatok és filmek, különösen a mozifilmek megjelenésének módját. Mit gondol erről? Visszatérünk-e a megszokott ritmushoz, amikor újra nyugodtan mehetünk moziba, vagy minden örökre megváltozott?

Nehéz megmondani, hogy a dolgok visszatérnek-e a normális kerékvágásba. Szeretek moziba járni, és remélem, hogy eljutunk arra a pontra, amikor a moziélmény még jobb lesz, mint korábban, és azt hiszem, hogy a legokosabb elmék már most is ezen dolgoznak. Ha mindezen túljutunk, alig várom, hogy moziba menjünk, és élvezzük a filmeket a nagyvásznon. Ezt szeretem.

Gondolod, hogy a Witcher-univerzum bővülni fog, esetleg filmek vagy spin-offok formájában?

Biztos vagyok benne, hogy ez nagyon is lehetséges. Nem beszélhetek róla, itt azt mondták nekem, hogy ez túlmutat rajtam, úgyhogy várnunk kell, és meglátjuk, mi történik. Legyünk türelmesek!

Elnézést a kérdésért, de tényleg szeretném tudni, hogy igaz-e, hogy Superman jelmezben jöttél az unokaöcsédhez?

[Nevet] Azt hiszem, ez két történet kombinációja. Az unokaöcséim tudták, hogy én vagyok Superman, ez még az Acélember idején volt, és bizonyára nagyon büszkék voltak rám. Akkoriban iskolába jártak, és egyikük Superman-jelmezt viselt. A tanár megkérdezte tőle, miért nem visel iskolai egyenruhát, mire ő azt mondta: "Mert a nagybátyám Superman". És a tanár azt mondta: "A nagybátyád nem Superman, ne beszélj butaságokat." Így amikor a bátyám felesége elment érte az osztályból, a tanárnő nyilván elmesélte neki a történetet, és elmagyarázta: "Valójában a nagybátyja Superman, de sajnálom, mostantól ügyelni fogunk arra, hogy egyenruhában jöjjön az iskolába".

Látjuk-e Supermant a jövőben?

Természetesen mindig is szerettem volna, ha több Superman lenne. Annyi mindenről lehetne még beszélni, és úgy gondolom, hogy ebben még sok lehetőség van. Ismétlem, türelmesnek kell lennünk.

Jártál már Spanyolországban?

Igen, A nap közepe forgatásának idején. Nagyon élveztem, szívesen visszamennék.

Sok rajongója van itt. Minden alkalommal, amikor közösen publikálunk valamit a honlapunkon, az hatalmas siker.

Köszönöm szépen. Most már mindenképpen vissza kell jönnöm, hálám jeléül.

 

A fordítás kifejezetten

 Перевод выполнен специально для сообщества Mr. Henry Cavill. Полное или частичное копирование без указания источника запрещено.

közösségének készült. A forrás megjelölése nélküli teljes vagy részleges sokszorosítás tilos.

 Henry Cavill News: 'The Witcher' S2 Promo: Henry Covers GQ Spain

 

0 Comments:

Megjegyzés küldése