Giselle Bündchen ismét címlaplány lett s mesélt az anyaságról,férjével való kapcsolatáról:- a kapcsolatok, nem mindig hasonlítanak egy tündérmesére!

 


Жизель Бундхен снялась для обложки глянца и рассказала о материнстве и отношениях с супругом: "Отношения не бывают похожи на сказку"

A szupermodell Giselle Bündchen a britt Vouge magazin címlapján pózolt, s interjút adott melyből kiderült, hogy milyen a kapcsolata Tom Brady focista férjével.

Жизель Бундхен

Azután, hogy 12 évvel ezelőtt a modell anya lett, azóta az anyaság van nála az első helyen. A férjével két gyermeket nevelnek:- a 9  éves Lyke és a 12 éves Bendjamin Reyna-t.


Giselle szavaival élve, a döntéseket otthon ő hozza meg. 

- Ő a karrierjére fókuszál, s én a gyermeknevelésre. Én nagyon hálás vagyok neki azért, hogy engedi , ha családról van szó akkor én irányítok. A kedvesem megbízik a döntéseimben- vallotta be Giselle Bündchen.

Жизель Бундхен

A modell úgy véli, hogy a férjével maximálisan kiegészítik egymást:- hála a sok munkának melyet a kapcsolatuk megtartásáért tettek. 

- én nem gondolom, hogy a kapcsolatok maguktól alakulnak. Soha sem hasonlítanak egy tündérmeséhez, melyben az emberek hihetnek. Fontos dolgozni azon, hogy tényleg alkalmazkodni, hogy összejöjjünk valakivel, főleg, ha van már közös gyerekeitek- adta hozzá a modell.

Egy videó interjú során derült ki , melyet a Vouge-nak adott, hogy milyen pszichológiai traumák érték a  modell karrierje elején.

A modell bevallotta, hogy első megjelenése a divathéten 1998-ban traumának számít nála. Akkor Giselle még csak 18 éves volt. Akkor munkát kapott a Alexander McQueen divatshowjában, ami nagyon meglepte őt-- A modell nem illett bele a divatvilágban akkoriban divatos "heroin chic" stílusba.


- emlékszem, amikor ezekre a castingokra jártam, s akkor senki sem nézte meg a portfoliómat,mert akkor volt a heroino chic korszak, s én nem illettem bele. Amikor ő meglátta a nagyon kivágott ruhát, amely ezüst kötelekből állt, mely alig fedte keblei meztelen halmát, könnyek kezdtek szökni a szemeiből. Azt is mondták neki akkor, hogy topless kell pózolnia.


Arra is emlékezett, hogy a sminkes mondta neki ne zokogjon mert elkenődik a smink_

- akkor ideges voltam, s a sírástól leragadt a műszempillám folyton. A sminkes azt kérte ne sírjak!


Jártam a kifutón s arra gondoltam:- remélem apám nem látja meg ezeket a képeket.Most Giselle azt mondja, hogy ez a szituáció fontos tapasztalat volt számára.


- minden amit tenni akartam- elmenni. Tudjátok, hogy ez olyan dolog, ami erősebbé tesz.-monta ő.
forrás: https://www.spletnik.ru/buzz/chronicle/106132-zhizel-bundkhen-snyalas-dlya-oblozhki-glyantca-i-rasskazala-o-materinstve-i-otnosheniyakh-s-suprugom.html

0 Comments:

Megjegyzés küldése