Jennifer Lawrence és Cooke Maroney először lesznek szülők

 


Дженнифер Лоуренс и Кук Марони впервые станут родителями

A 31 éves Éhezők viadala sztárja Jennifer Lawrence és a 37 éves Coke Maroney először lesznek szülők. Erről nyilatkozott a színésznő képviselője a People magazinnak. A terhesség körülményeiről még nem esett szó.

Дженнифер Лоуренс
Кук Марони

A sztár már régen kifejezte, mennyire szeretne családot alapítani. A Glamour magazinnak vallotta be, hogy a teljes boldogságához gyermekre van szüksége:

- én nagyon szeretnék anya lenni. Én elképzelem, hogy gyermekeim lesznek, akkor lesz az életem teljes.

Дженнифер Лоуренс


Cooke Maroney-al (galléria tulajdonos) 2018-ban ismerték meg egymást, mikor szakított Daren Afonosky-val. 2019-ben  nagy esküvőt tartottak ők, rengeteg vendéggel. A ceremóniát titokban játszották el az újságírók és sajtó csak kevés képet készített az eseményről.


Jennifer Lawrence noticed out and about in NYC following being pregnant  announcement - elegant news


Jennifer ritkán beszél a magánéletéről, de bevallotta nemrég, hogy nem kellett kényszeríteni a házasságkötésre, pedig azelőtt nem is fordult meg a fejében az esküvő gondolata.


- nekem ez a döntés könnyen jött! Ő a legjobb ember akit valaha ismertem egész életemben!

Sok boldogságot!

Дженнифер Лоуренс

0 Comments:

Megjegyzés küldése