Priyanka Chopra aggódik a pandeménia miatt:- a férjem cukorbeteg, én asztmás vagyok!

forrás:https://www.popcornnews.ru/news/priianka-chopra-perezhivaet-iz-za-pandemii-muzh-diabetik-a-ia-astmatik

A színésznő bevallotta, hogy aggodalom tölti el attól, hogy maszk nélkül kell majd dolgoznia.

Приянка Чопра переживает из-за пандемии: «Муж диабетик, а я астматик»


 A CNBC -vel osztotta meg a saját gondolatait és félemeit a korona vírus miatt.

Priyanka Chopra reveals she and Nick Jonas 'don't cook, but both love to  eat' - Samachar Central

 

- ezek nagyon nehéz idők. A férjem Nick Jonas első fokú diabéteszben szenved (cukorbeteg) én asztmás vagyok. Most velem él az édesanyám, s mindig úgy érzem magam, mintha dolgoznék, mintha csomó emberért lennék felelős. Én nagyon komolyan viszonyulok a virus fertőzés témájához. Főleg a következményei miatt, nemcsak az egészségügyi problémák miatt, s sok ember halála miatt, hanem a munka s a célok stabilitása miatt is. A pandeménia sokaknak hozott nagy változásokat az életében, pénzügyi és nem pénzügyit egyaránt. Ez nagyon érzelmi idő. Ez félelmetes.- osztotta meg Priyanka.

-

Priyanka Chopra clarifies 'cricket team of kids' with Nick Jonas statement

Most a 38 éves színésznő Angliában tartozkodik. Ott máig is nagyfokú korlátozások vannak érvényben, s minden nap covid tesztet kell csináltatni.


 Nick Jonas & Priyanka Chopra: How 'Marriage Pact' Keeps Them 'In Love' –  Hollywood Life

- mivel mi színészek vagyunk, kénytelenek vagyunk maszk nélkül együtt dolgozni. Nekünk ilyen a munkánk. Ez félelmetes, ez a legkevesebb. Én már két munkán is túl vagyok, két projekten, s s harmadikat kezdek egy tv-show lesz. Én tudom , hogy az emberek most sok contentet akarnak, s valakinek kell ezeket létrehozni. Tehát így visszatértem a munkához.Ettől függetlenül félek. - mondta Chopra.

 

No stressz Priyanka!

fotó: Legion-Media


0 Comments:

Megjegyzés küldése