Catherine Zeta-Jones elárulta mennyit áldoz fel a jó alakjáért!

 


Кэтрин Зета-Джонс рассказала о своих жертвах ради стройной фигуры: "Мечтаю объедаться сладостями до конца дней"

A napokban az 51 éves Catherine Zeta-Jones új interjút adott a 
Wall Street Journal-nak, melyben megosztotta a saját szépség titkait. A kérdés az volt, hogy hogyan tudja megőrizni tökéletes alakját, karrierje kezdete óta, s a színésznő bevallotta, hogy e mögött nagy munka áll.

Кэтрин Зета-Джонс

Ahhoz , hogy remek formában maradjon Catherine egészségesen étkezik. Elárulta, hogy mi a legtitkosabb vágya:- valamikor szeretné sütikkel tele enni magát, no meg más édességekkel, s nem számolni a kalóriákat.


-Amikor  nagyon idős leszek igyekezni fogok, akkor vitaminokat fogok enni, mert szeretnék sok desszertet enni életem végéig. Valójában én csak egészségesen étkezem, mert muszáj. Az álmom- vég nélkül enni az édességeket. Ez a célom.- mondta Catherine.

Кэтрин Зета-Джонс
Кэтрин Зета-Джонс в начале карьеры

Nemrégiben Catherine Zeta Jones a New Beauty-nak adott interjút. Bevallotta nagy mértékben különbözik attól a Catherinatól akit a vörös szőnyegen látunk a reflektorfény közepette. A színésznő szavaival élve, csak otthon a közeli rokonai körében s 76 éves Michael Douglas nevű színész férje mellett, s két gyermekével érzi magát maximálisan komfortosan. 

Кэтрин Зета-Джонс- még távolról sem vagyok mindig Catherine Zeta Jones. Az idő nagy részében én csak Cam vagyok. Cam- az a nő,  aki szeret a kanapéra gyűlni a családjával. Nem mindenki ismeri őt, de ez normális. Valójában én nagyon zárkózott ember vagyok,kell a magánélet. Én nem az vagyok,aki tele tölti a közösségi hálót fürdőszobás képekkel, vagy Jakuzziban a férjével.-osztotta meg Catherine.


 

Майкл Дуглас и Кэтрин Зета-Джонс

0 Comments:

Megjegyzés küldése