Christina Aguilera egy magazin címlapján: interjú arról mit szeret magában

 forrás:http://www.starslife.ru/2021/04/14/kristina-agilera-na-oblozhke-mirovogo-glyanca-svezhee-intervyu-pevicy-o-lyubvi-k-sebe/


 Christina Aguilera a Health magazin címlapján pózolt. Az interjú során melyet az újságnak adott, kiderült egy s más.


Christina egy fotózáson is részt vett, nagyon érdekes stílusokban, melyek meghatározták mostani hangulatát. Sok időt dolgozott azon, hogy elfogadja és bemutassa saját testét.


Most bár hihetetlen , de igaz Christina Aguilera  40 éves lett. Az, aki figyelemmel kísérte eddig az énekesnőt, tudja, ohgy sokszor változtatott s kísérletezett a külsejével kapcsolatban. Sőt egy évben többször is változhatott a megjelenése. Most az énekesnő csodásan fest, s bevallja, hogy nem azért szereti a testét, mert ideális lenne.


Aguilera őszintén vallott arról, hogy vékonyabb testtel jobban tetszett mindenkinek. Sokszor vékony lányként nem érezte magát komfortosan, s ez a helyzet nem tetszett neki


 

-én biztos vagyok abban, hogy minden embernek vannak jó és rossz napjai. Éppen ezek a napok határozták meg, hogy, hogyan éreztem magam. Amikor karrierem első lépéseinél tartottam, nem tetszett nekem szuper vékonynak lenni, túl karcsú voltam. 21 évesen felszaladt pár kiló, s akkor jobban kezdtem tetszeni magamnak.- mondta Christina.

 


Aguilera bevallotta azt is , hogy akkor nőtt meg az önbizalma, amikor kerekded formái lettek. A férfiak sok dícsérettel halmozták el őt élete eme szakaszában.


 

- én nagyra értékelem a hátsomat. Úgy gondolom, hogy a nőkre érdekesebb nézni, mint a férfiakra. Nekem mostanában nehéz a régi képeimet megnézni, mert emlékszem, hogy régen mennyire utáltam magam.


A sztár elmagyarázta, hogy akkor szerette meg a testét, amikor érett nő lett. Lehet ez a pillanat, amikor az ember nem függ mások véleményétől, s maga kezdi élni az életét úgy, ahogy ő akarja.


 Christina Aguilera can't look at photos from her early 20s | Metro News

- egyszerűen a kor előre haladtával megtanuljuk nem összehasonlítani magunkat másokkal, s nem arra gondolni folyton, hogy ki a jobb és szebb, vagy menőbb. Csak megtanulod értékelni a tested domborulatait, s alkalmazkodsz hozzá.
A szépség lényege abban áll, hogy önmagadat teljes egészében elfogadod. Én régen nagyon szerettem fényűző lánynak lenni, aki végtelen mennyiségben váltogatja a ruháit a kamerák előtt. Akkor lettem igazán jól, amikor már komfortósan éreztem magam a saját testemben. Nézek magamra a tükörben, s megértettem, hogy mindez a sajátom és elfogadtam magam úgy, ahogy vagyok- mondta Christina.

Christina Aguilera Talks Confidence and Working Through Insecurities in the  Public Eye | Health.comAguileraUpdate (@AguileraUpdate) | Twitter

Most Christina szexi test tulajdonosa, akinek formás teste van. A fotózásra olyan ruhát választott, mely kiemelte csinos alakját.

0 Comments:

Megjegyzés küldése