Bella Thorne vett egy eljegyzési gyűrűt a vőlegényének

 forrás:https://www.popcornnews.ru/news/bella-torn-kupila-zhenikhu-pomolvochnoe-koltso


Márciusban  Ben Mascolo megkérte a színésznő kezét.


2019-től Bella Thorn és Benjamin Mascolo olasz énekes párkapcsolatban voltak. Nemrégiben derült fény arra, hogy a színésznő egy eljegyzési gyűrűt ajándékozott vőlegényének. A hétvégi friss képekből a szerelmesek boldognak tűnnek, s vidáman mutatják gyűrűiket. Az egyik képen Bella meg is csókolta Mascolo bal kezét.

- ő ajándékozott nekem egy gyűrűt- írta az énekes az Instagramjában.


Márciusban lett a hír ismert, hogy Benjamin megkérte Thorne kezét. Az énekes örömmel osztotta meg a képet, melyen a színésznő nagy gyémántos gyűrűjével büszkélkedik. 

- ő igent mondott- írta alá a posztot.


A Vanity Fair-nak adott interjújában  mondta el a színésznő, hogy szerelmét a közösségi hálon ismerte meg. 

- ő azt mondja, hogy én voltam az első ,aki kommentálta a fotóit Instagramon. Nem így történt, de hagy gondolja, hogy így volt. Mi telefonszámot cseréltünk, s találkozgatni kezdtünk. Amikor ő Los Angelesbe utazott, akkor én is utaztam a munka miatt, hozzá is megérkeztem Itáliában, de Benja nem volt ott. Végül a Coachella fesztiválon jöttünk össze.- osztotta meg a színésznő.


Thorne azt is bevallotta, hogy Mascoloval való első randijukon a férfi  teszt kérdéseket tett föl, hogy megbizonyosodjon arról, hogy a kapcsolatuknak lehet jövője. 

- a kapcsolatok olyanok, mint a folyók, ahol mindenütt kövek úszkálnak. A mi esetünkben különböző életek kapcsolodtak össze különböző kontinenseken a népszerűséggel.- vallotta Bella. 

Sok boldogságot!

fotó: Legion-Media


0 Comments:

Megjegyzés küldése