Miért szakítottak azelőtt Taylor Swift és Taylor Launtner?

Taylor Swift and Taylor Lautner's Relationship: A Look Back

A country-pop énekesnő és a színész több hónapig együtt voltak, mielőtt szakítottak volna 2009-ben. A részleteket itt megtudhatjátok.


A 33 éves Taylor Swift és a 31 éves Taylor Launtner régen a legmenőbb párja volt Hollywoodnak. Az énekesnő és színész több hónapot jártak egyitt, míg 2009 decemberében bejelentették szakításukat.  A pár a romantikus komédia (Valentin -nap) elnevezéső filmben játszottak együtt s úgy látszott megtalálták a közös hangot.

Тейлор Лотнер


Románcukat titokban tartották, majd szakítottak, de barátságuk azóta is töretlen. Sőt a Twilight sztárjáról  több dal is született , s az Eras turnéra is meghívta Taylor a férfit, bizonyítva, hogy még mindig barátok. Most megtudhatod mi vezetett a szakításukhoz.

Miért szakítottak?

Bár többek előtt titok marad az ok. 2009-ben a sajtó cikkezett szakításukról. Ők sosem erősítették meg, a románcukat, s a szakítás okát, de a rajongók nyomozgattak. Abban a hónapban amikor szakítottak, Launter vezette az SNL show-t,s viccelt, hogy nem védte meg Swift-et, amikor Kanye West ellopta az ő pillanatát, kikapva az énekesnő kezéből a díjat az MTV Video Music Awards abban az évben.


 Taylor Swift, Taylor Lautner Friendship After Breakup: Timeline

-amit igazán meg akartam tenni, az ez- mondta mielőtt Kanye West karton figura másával összecsapott.

-


Semmi más komment a szerelmükről a jövő évben sem volt, de kiderült, hogy barátok maradtak.


Tayloe úgy látszott Taylor Launtnerről írt dalokat.


Az albumában mely 2010-ben jelent meg Speak Now címmel a dalban , mely a Back to December címet viseli több rajongó szerint Launtnerről szól, hogy mi nem ment a kapcsolatukban.

A dalszöveg alapján Taylor elhidegült a férfitól s így lett vége.


- bárcsak rájöttem volna, hogy mim volt, mikor enyém voltál, akkor vissza jöttem volna Decemberben, elfordultam s mindent jól tettem, bár mindig visszatérek egész idő alatt decemberben- énekelte a sztár.

- te ajándékoztad nekem a szerelmed, én meg a búcsút-folytatta.


 Swift az album megjelenésekor Launtnert az egyik legjobb barátjának nevezte. Sőt mint embert is megdicsérte.

- ő csodás, s mindig egymás mellett leszünk. Én hálás vagyok neki.- mondta Tay a Glamournak.

Taylor Lautner feleségül vesz valakit


Lautner 2022-ben vette feleségül Taylor Dome-ot, aki nagy rajongója Swiftnek és zenéjének. Gyakran oszt meg videókat, amelyekben a slágergyárost csodálja, és még a férjét is meghívta, hogy csatlakozzon hozzá.

Taylor Swift and Taylor Lautner Reunite for "I Can See You" Video | Teen  Vogue

A volt pár egy videó klip kedvéért újra összeállnak

Launtner megjelent Swift I Can See You című klipjében ami egy a Speak Now dalai közül. Az album és videó 2023-ban adták ki, melyben  Joey King és Presley Cash, is játszott, melyek Swift Mean klipjében is megjelentek 2010-ben. Launtner a fizikai erejét is megmutatta magabiztosan a zenei kisfilmben.


Amikor kiadta Swift a videót dicsérte a három színész munkáját.

- ezt a videót évekkel ezelőtt írtam meg, szerettem volna szimbolikusan megmutatni, hogy hogyan érzem magam, amikor a rajongók segítenek nekem visszahozni a zenémet. -írta a posztban. 

Taylor megjelent a színpadon az Eras Tour alatt

A Speak Now (Taylor verziója) és az "I Can See You" című klip promóciójaként Swift 2023. július 7-én a Missouri állambeli Kansas Cityben tartott Eras Tour showja során Lautnert, Joey-t és Presley-t hozta a színpadra. A jóképű férfi kijött, és úgy döntött, hogy szaltózik egyet az éljenző teltházas közönség előtt, mielőtt megölelte volna Swiftet. Megdicsérte őt, és megköszönte, hogy különleges része volt a videónak és a shownak aznap este.

Why Taylor Lautner Says Marrying a Swiftie Was a "Perfect Situation"

A férfi Launtner nagyon tiszteli őt hozzá tette:- nem csak énekesnőként, dalszerzőként, s előadónőkén, hanem mint embert aki lett. Kedves, visszafogott, s nagy boldogság ismerni őt.


Swift megdícsérte volt pasiját, hogy a legjobb barátja. 

- ő pozitív erővel hatott az életemre, amikor a Speak Now albumot készítettem, s azt akarom mondani, hogy minden trükköt amit a videóban láttatok egyedül ő csinálta. Ő és felesége a legközelebbi barátaim, s ez csodás, hogy mindenkinek úgyanaz a neve. 

Lautner reagált arra, hogy Swift legjobb ex-pasijának nevezik

Amikor arról kérdezték, hogy sok rajongó a "legjobb" exnek bélyegezte őt, Lautner a PEOPLE magazinnak azt mondta, hogy ez "bóknak" hangzik, amit ő elfogad.

    "Számomra ez egy szép bóknak hangzik" - mondta. "Elfogadom." Feleségéről, "Swifty"-ről is megnyílt.

Taylor Lautner

    "Tudatta velem, hogy most már én vagyok az egyetlen ex, akinek nincs rossz dala Swift-től" - tette hozzá. "Ez jól hangzik. Elfogadom és futok vele. Nincs itt semmi panasz."

    "Véleményem szerint nem is exek" - mondta Lautner támogató házastársa is, mielőtt megjegyezte, hogy Swift "a barátunk".


Тейлор Лотнер


0 Comments:

Megjegyzés küldése