Régen én bolond voltam- egyszerűen fiatal voltam.- Miley a 30 éves kora utáni életről


Miley Cyrus Access (@MileyNewsAccess) / Twitter

Miley Cyrus a britt Vouge címlapján kapott helyet. Steven Maisel kapta őt lencsevégre. Az interjú során szó esett magánéletről, Max Morrano-ról (jelenlegi kedveséről), no meg arról, hogy mennyire nagyon változott meg Miley az évek során.

Майли Сайрус

Az erős és sikeres nő karaktere a showbizniszben

-ez ördögien banális. Azt akarnám, hogy az interjúm során ne panaszkodjanak hogy én a férfi világ áldozata vagyok.Nem kell, hogy a nők szerepvállalásáról szóljon a történet. Én képviselem a nők szerepvállalását. Nem kell érte kiállnom.


A flowers című sláger sikeréről

Lehet, hogy mostanság én vagyok az első, de még hátra van a második hely. Semmi sem tart örökké. Sok újságban olvasni:

"ez Miley nagy pillanata."

 -én ezt gondoltam:"ez az ami történik most. Ez nem örökké tart s valamikor véget fog érni".Ez nem pesszimizmus. Ez az igazság, s tetszik nekem. Szeretek a magasan maradni. Jártam már az Édenkertben, és ettem már piros almát, és soha nem okozott örömet.


Miley Cyrus Flowers című dala óriási sikert aratott:- ez a kompozíció a történelemben 100 millió hallgatást ért el a Spotify-n ,s bekerült a Billboard hot 100-as listájára is. Több rajongó hangoztatja máig is, hogy ez egy bosszúálló dal volt férjének Liam Hemswort-nak. A dalban vannak konkrét emlékfoszlányok, amiket Miley átélt Liam Hemsworth-al. Pl.2018-ban történt malibuli tűzeset az erdőben, (hisz akkor Liam Hemsworth a volt férje az énekesnőnek kimentette a tűzből az állatait a hölgynek.) A dal bekererült Miley új albumában ami a Endless Summer Vacation címet kapta.

Az érettségről


Valójában már nem keresem a figyelmet, csak ülök itt mint egy 30 éves érett nő. Igen én magamra vonom a figyelmet, mert karaktert játszottam azelőtt. Mindenki aki még 20-21 éves próbálja bebizonyítani, hogy ő nem olyan mint a szülei hanem ő önmaga és más. Évekig bűnösnek éreztem magam mert annyi viszályt okoztam, mennyi embert tettem szomorúvá viselkedésemmel. Mikor már érett lettem rájöttem, hogy milyen szigorúan ítéltek meg engem. Gyermekkoromban a felnőttek szigorúak voltak velem, most , hogy felnőtt vagyok értem, hogy egy kis gyereket nem szabadott volna így szigorúan megítélni. Természetesen 20 évesen olyan voltam, mint a többi fiatal. Azt gondolod felnőtt vagy, pedig már most értettem meg akkor még mindig gyermek voltam.

Майли Сайрус

Miley Cyrus tiniként híresült el a Disney által sugárzott Hannah Montana szereppel. Azután 20 évesen a színésznő lemondott a cuki kislány szerepéről, s elkezdett kísérletezi a külsejével.Volt már nagyon rövid hajú,tetoválásokat varratott a testére, kivágott ruhákat öltött, meztelenül fotózkodott, botrányos megjegyzéseket tett, botrányos dalok és klipek születtek tőle, amit a sajtó és a közvélemény szívesen felkapott.

15 Images showing the evolution of hair in Miley Cyrus

Майли Сайрус


Miley Cyrus és Liam Hemsworth-ot hosszú szerelmi történet kötötte össze.

Miley Cyrus and Liam Hemsworth Relationship Timeline

2009-ben kezdtek el együtt járni a The Last song forgatásán, majd eljegyezték egymást, majd 2012-ben szakítottak. 3 évre rá újra összejöttek, újra eljegyezték egymást. 

Miley Cyrus and Liam Hemsworth's Complete Relationship Timeline

2018-ban összeházasodtak, majd 8 hónappla utána ismét szakítottak. 2020-ban váltak el. Az információ forrás szerint Miley megcsalta a férjét Liam -ot, egy nővvel. Miley többször nyilatkozta, hogy nem tetszik neki, hogy kirakatban volt a párkapcsolata Liam-al, bár ettől függetlenül csak is ezekről írta dalait.

Why Fans Think Miley Cyrus and Liam Hemsworth Are Married - E! Online


Max Morando-ról az új pasijáról

Who Is Miley Cyrus' Boyfriend? All About Maxx Morando

  Nos, nekem vakrandi volt, neki nem. Azt gondoltam, "Legrosszabb esetben egyszerűen elmegyek. Most, amikor hív, Erykah Badu Tyrone című dala szól a telefonomon. Úgy hívom, hogy "szexi pasi csengőhang".

Who Is Miley Cyrus's New Boyfriend, Maxx Morando?

Max Morando a Liily együttesben dobol, korábban pedig a The Regrettes nevű punk rock bandában játszott. A zenész szabadidejében rajzol is, illusztrációit Shane Castle tervező is felhasználta már kollekcióiban. Max hat évvel fiatalabb Mileynál, először 2021-ben került nyilvánosságra.








Группа Liily


 

A hírességek betegségének megelőzéséről

Elmentem egy Gucci buliba, aztán elmentem egy Versace rendezvényre, és valahogy visszatértem a popsztársághoz, és észrevettem, hogy felvillan bennem a sztárság. Aztán amikor síelni mentem, jobban éreztem magam. Azt hiszem, azért, mert senki sem ismert fel a sífelszerelésemben. A nagy szemüvegemet viseltem, és senki sem tudta volna, hogy ki vagyok.

Майли Сайрус
A parti dalokról és az új életmódról

Nemrég egy dalszerző keresett meg egy számmal. Olyan volt, mint, tudod, a szokásos szám f **ked up in the club (gyakori sor a pop- és rapdalokban). - A szerkesztő megjegyzése). Mondtam neki: "Két éve nem ittam egy kortyot sem. Nem töltöm az időmet klubokban. Inkább a barátaimmal sétálok a parkban, vagy együtt megyünk múzeumba. Nem arról van szó, hogy komolyabban vettem volna magam. Egyszerűen csak fejlődöm. Tudom, hogy régen őrült voltam. Tudom, hogy régen vicces voltam. Sokan mondják, hogy őrült voltam. Én azt válaszolom, hogy csak fiatal voltam.

Idézet Miley naplójából, amit a telefonján vezet.

Olyan döntéseket hozok, amelyekre büszke vagyok, és amelyek megvédnek engem... A mentális és fizikai egészségemet az anyagi javak fölé helyezem... Teret engedtem magamnak, hogy a barátaimmal és a családommal legyek, és olyan dolgokat csináljak, amelyeket szeretek, ami azt jelenti, hogy sportolok, jól étkezem, megtanulom, hogyan javíthatom az életemet, elkötelezett maradok a kifejezetten nekem szánt gyakorlatok és protokollok mellett.

Майли Сайрус
Майли Сайрус
Майли Сайрус

Майли Сайрус

fotó, interjú: Vogue

Instagram


 

 

0 Comments:

Megjegyzés küldése