Paris Hilton elutasította a terhességéről szóló híreket: -csak esküvő után!

 


Пэрис Хилтон опровергла новость о своей беременности: "Только после свадьбы"



Nemrégiben a Page Six Paris Hilton terhességéről számolt be, melynek híre egyre terjedt a közösségi hálón. Nem nézve arra, hogy hivatalosan a sztár nem erősítette meg a hírt, minden rajongó gratulációkat küldött kedvencének.

Пэрис Хилтон


Ma Paris Hilton cáfolta a terhesség tényét. A Podcastjában, azt mondta még nem vár gyermeket. Állítása szerint csak az esküvője megkötése után jöhet a lurkó, akinek apja Carter Reum kell legyen a kedvese.


-ma felkeltem s több ezer üzenetet kaptam, -minden iphonom felrobbant a sok üzenettől. Mindenki gratulált nekem, s kifejezték boldogságukat, olyan emberek akiket még nem is ismerek több éve nem is hallottam róluk. Köszönöm a szép sorokat. Ma nagy rajtam a nyomás ezért nem válaszoltam senkinek. De igen, hármas ikrekkel vagyok terhes, és annyira izgatott vagyok az anyaság miatt! Igazából csak vicceltem. Még nem vagyok terhes, és úgy tervezem, hogy az esküvő után gondoskodom róla. Most készül a ruhám, és szeretném, ha tökéletesen illeszkedne rám,

- jelentette ki Paris.

Пэрис Хилтон


Hilton hozzá tette,  nem érti , hogy hogyan kelt szárnyra ez a pletyka. Paris azt is mondta viccelve, hogy nem vesz melltartót push up-al Carterrel való randijára, direkt azért, hogy az újságírók ne beszéljenek a terhességéről.  Azt is mondta, hogy már hozzá szokott a pletykákról a show bizniszben.


Paris bejelentést tett, de a sajtó kételkedik. Szerintük a Page Six elegendő bizonyítékot gyűjtött arra a híre, hogy a nő terhes lenne. Sőt a magazin nem vonta vissza a hírt.

Пэрис Хилтон и Картер Реум

Paris Hilton és Carter Reum 2019-óta vannak együtt. A férfi a nő születésnapjára kérte meg a kezét. Azóta készülnek az esküvőre. Paris azt is bevallotta, hogy végre megtalálta élete párját, akivel családot alapíthat. Lefagyasztotta a petesejtjeit, hogy a jövőben kiválaszthassa a gyermekei nemét is. 

Sok boldogságot!

Пэрис Хилтон и Картер Реум

0 Comments:

Megjegyzés küldése