Az USA-ban a szépségversenyt egy transznemű nő nyerte el: A képek magukért beszélnek!

 forrás:https://www.starslife.ru/2021/07/01/v-ssha-na-konkurse-krasoty-vpervye-pobedila-zhenshhina-transgender-foto-vpechatlyayut/



Ezekben a hetekben rendezték meg Amerikában a szépségversenyt. Az eseményt, mely Miss Nevada 2021- címet viselte,  megnyerte a 27 éves transznemű Kataluna Enriquez.

 


Azt is hozzá kell tenni, hogy Kataluna Enriquez az első olyan nő aki transzneműként nyert a szépségverseny történetében.


Ebben az évben a Miss Nevada 2021-es  címéért 22 versenyző harcolt. Enriqoue játszi könnyedséggel győzte le ellenfeleit. Nem is volt kérdéses a győzelme, hisz azelőtt is nyert többször más típusú szépségversenyeken is. Hisz már volt ő Miss California 2016-ban, Univerzális szépségkirálynő, s Miss ezüst státuszt is kapott az USA-ban.


Olyan versenyzőkkel szállt harcba, akik  még életükben nem váltottak nemet. Júniús 27-én győzőtt este a hölgy.


 

- nagyon hálás vagyok mindenkinek, aki támogatott engem, a karrierem első napjától kezdve. Akik körülvettek,ti mindig különleges helyet foglaltok el a szívemben. Az én győzelmem, a ti győzelmetek is. Mi együtt kerültünk bele a történelembe, én boldog vagyok és büszke.- írta a hölgy az instagramján.

-



Most Kataulina-nak új célja van, hogy képviselje Nevada-t a Miss USA 2021-ben.


A transzneműá nőről nem sok információ ismert.


Miss Nevada 2021 győztese Phillipin szigetekről származik, eredetileg kisfiúként jött a világra. 10 évesen  a szüleivel elköltözött az USA-ba, ahol együtt éltek. Gyermekévei alatt fizikai és szexuális bántalmazások áldozata volt, mely nagy traumát hagyott a lelkében. Mostanában ruhatervezéssel foglalkozik. Saját márkája van, melynél dizájner és modell-ként dolgozik. 

Sok sikert!

Fotók a transznemű szépségről:

0 Comments:

Megjegyzés küldése