Halsey megmutatta gömbölyödő pocakját a Allure magazinban!

 forrás:https://www.starslife.ru/2021/07/13/beremennaya-pevica-xolzi-na-oblozhke-zhurnala-allure/

Halsey megmutatta gömbölyödő pocakját a Allure magazin hasábjain keresztül, ahol el mesélte, hogy a szerelmét 

Alev Aydin-al már több éve viszonyt folytatnak.

A 26 éves Halsey feltűnő jelenség és anya. Az Allure címlapján  látható lett nagy pocakja, melyet júl. 13-án adtak ki. Halsey több vonzó karaktert játszott el a képeken, melyet itt is megtekinthetnek, ahol a hasát is láthatjuk.Halsey Always Breaks the Mold. Motherhood Is No Exception — Cover Interview  | Allure

 

Az interjú során az énekesnő vallott a terhességéről, s szerelméről

Alev Aydin-ról, akitől első utódját várja.

-én és Alev mi valóban nagyon jó barátok vagyunk négy éve.-mondta a magazinnak.

 

-

-s a csillagok állása szerint, a mi kapcsolatunk romantikussá vált, egyértelmű lett az is, hogy ketten úgy döntöttünk.:- Az ördögbe! Te vagy az az ember, akivel családot akarok alapítani.Több ismerősünk hasonlóan vélekedett rólunk.


 

Halsey és Alev 2020 októberében ismerték meg egymást, akkor még nem voltak egy pár. 2021 januárjában az énekesnő sokkolta a rajongókat terhessége hírével, s Alev megjelölésével, hogy ő az apa.

.

-        senki sem tudta akkoriban kivel találkozgatok.- mondta az Allure-nak.

 

-Mi lenne, ha az emberek nem tudnának rá harapni egy hírre:

PL. (én találkoztam valakivel, megyünk randizni, a helyzet komollyá válik,ők elköltöztek, mi tervezzük a gyermekvállalást, én megszültem s a neme:tette hozzá.

A publikus élet és a lesifotósok meg tudják ijeszteni a szerelmét.

Pregnant Halsey shows off baby bump on Allure cover - R6Nationals

Halsey azt is elmagyarázta, hogy sok idő elment, mielőtt találkozott volna Aleval, aki producer rendező hírében állt.

-Ő filmet írt az életemről, ezért sok időt töltöttünk együtt.- emlékezett vissza a sztár.

 Halsey's Pregnant Magazine Cover Story: See Pics | Billboard

-egyszer egyik este együtt mentünk egy publikus helyre. Amikor elmentünk onnan, akkor engem elnyelt a lesifotósok tömege,rajongók és emberek, akik autogrammot akartak. Minden drámai volt, mint a mozikban. Én felnéztem a vállam fölül, s láttam ahogy a tömeg lökdösi őt.

-Istenem én még el sem köszöntem tőle! Emlékszem, ahogy a kocsiban ültem és gondoltam:- én már sosem látom vissza őt. ő nagyon tetszett nekem, s nem akartam tönkre tenni az életét ebben az őrületben.

Halsey Always Breaks the Mold. Motherhood Is No Exception — Cover Interview  | Allure

Alev-et nem zavarta a sajtó jelenléte, aminek köszönhetően párkapcsolatuk folyamatosan fejlődött.

-ő gyorsan emlékeztetett rá, hogy én szuper dramatikus voltam és azt mondta:- nekem mindegy, ez nem olyan nagy probléma. – mondta a nő, s nem csalódott kedvesében.


Ami a terhességet illeti, az énekesnő több posztot is feltöltött Instagramjára, s komoly diétákon ült, amikor megtudta, hogy várandós.

-amikor elkezdődött a terhesség én úgy gondoltam:

"Most jógázni fogok és lenmagot eszem. Illóolajokat és hipnózist fogok használni, meditálni fogok, és az Istenért, minden egyes nap naplót fogok vezetni" - mondta.

 

 

Halsey azonban elismerte, hogy "egyiket sem tettem meg". "Zéró. Nem" - tette hozzá. "A terhesség első öt hónapjában minden nap kekszet és bagelt ettem."

Az anyasághoz vezető nehéz út

Halsey már régóta nyíltan beszél az anyasághoz vezető nehéz útjáról. 2016-ban elárulta, hogy közvetlenül a show előtt elvetélt, de így is fellépett.

"Magamat hibáztatom érte, mert azt hiszem, az életmódom miatt történt" - mondta a Rolling Stone-nak.

 Megosztotta hosszú ideje fennálló betegségének, az endometriózisnak a történetét is - ez egy olyan állapot, amelyben a méhet bélelő szövet a méhen kívül nő, megnehezítve ezzel a nők teherbeesését. Mindezen akadályok ellenére Halsey álmai, hogy anya legyen, végre valóra válnak. És nagyon örülünk neki.

0 Comments:

Megjegyzés küldése