Paris Hilton bemutatja lányát, Londont!

 

A sztár öt hónappal a születése után osztja meg imádnivaló első pillanatait kislányáról, ahogy Carter Reummal és fiával, Phoenixszel pózol a családi fotókon.


Paris Hilton megosztotta a kislánya fotóit a közösségi hálón.


A 43 éves  sztár, akinek novemberben született meg London nevű lánya egy béranyától, együtt pózolt a 43 éves férjével Carter Reum-mal s a 15 hónapos Phoneix-el, a fotókat CamraFace-val készítették.


London elbüvőlően festett rózsaszín masnival és ruhácskával, s Hilton édes szöveggel írta alá a post-ját.

-Bemutatom nektek London Marilyn Hilton reum-ot. Én mindig is egy London nevű kislányról álmodoztam, amióta élek. Olyan hálás vagyok, azért ,mert ő létezik, s értékelem az együtt töltött időket.



Phoneix-el a kisangyalaim megmutatták nekem a szeretett, amiről azelőtt nem is sejtettem , amíg nem lettem anyuka. -írta alá a sztármami.




A híresség azt is elmondta, hogy Sia új dala volt az ihlet az anyaságához.



A dalban , melynek címe  Fame Won'T Love you Paris arról énekelt, hogy keresi létezése fontosságát, nemcsak a publikum mosolyában, s a hírnév nem olyan fontos, mert az nem fog úgy szeretni téged, mint egy anya, vagy apa.

Az én hihetetlen utazásom a anyaság világába megihletet, egy új mélyebb magán jellegű dalra az én drága barátnőmmel Sia-val, a Fame Won'T Love -ra.


Ez a zene arra emlékeztet, arról az egyedi kapcsolatra, amit  érzek a gyerekeimmel kapcsolatban, a férjemmel, vagy a családdal, amik a legértékesebbek számomra a világon. Ez egy himnusz, mely erőt ad, a legtisztább érzésekre a szívben- család, barátok s magatok felé.

Gratulálok!

0 Comments:

Megjegyzés küldése