Cowboy kalap , csizmák magas sarkakon és kék haj: Megan Fox a Coachella fesztiválon Exkluzív!

Megan Fox Reveals Inspiration Behind Blue Hair (Exclusive)

A színésznő bemutatta új nyári égkék frizuráját, mialatt meglátogatta a zenei fesztivált Kaliforniában mely Coachella néven fut. 

Megan Fox's Turquoise Waves Are Peak Mermaidcore


A 37 éves színésznő Megan Fox most debütált az új hajszínével a Coachella rendezvényen a Celsius Cosmic Desert-ben Indianaban Kaliforniában hétvégén, s mindent megtett, hogy öltözéke a sivatag tematikájához illő legyen. Megan farmer rövidnadrágot viselt magas derékkal, fehér topot, fekete dzsekivel, fekete csizmát magas sarkokon. A fején pedig egy cowboy kalap pihent.


A hajszínváltása Megan-nak azután történt, hogy ez év elején ő pink loknikkal volt látható. A People magazin-nak vallott mostani hajszínváltásának okáról. Valójában egy bob rövid frizuráját póthajjal tette hosszabbá és dúsabbá.


 Megan Fox shows off new blue hair as she arrives to Coachella party in  Daisy Dukes and sexy thigh-high boots... after confirming Machine Gun Kelly  engagement was called off | Daily Mail

-Valójában nekem most kék bob frizurám van. Mi hozzáillesztettünk a hajamhoz loknikat, hogy a Coachellának energiát adjunk. Azt hiszem, annyira fehérítettem, hogy tönkretettem őket. Szóval ki kellene próbálnom az összes színt, mielőtt barnára váltok."

 

Меган Фокс


Ami a ruháját illeti a Transformers sztárja, önmaga akart lenni a stílusával. 

- Én úgy gondolom, hogy fontos önmagunkat adni, s nem az egész stílusunkat változtatni egy fesztivál miatt.


A zenei fesztivál során interjút adott az E! News-nek is s elmondta, hogy milyen botrány alakult ki a Chelsea Blackwell körül, aki a Love is Blind sorozatban játszik, azért mert azt mondták neki, hogy hasonlít Megan Fox-ra Chelsea elmondta a negatív reakciókat, amik a kommentárokban jöttek s Megan a reality -show hősnőt megvédte utolsó interjújában.

Megan Fox Finally Broke Her Silence on Those Chelsea Comparisons From 'Love  Is Blind' | Glamour

 

- én láttam az ő fotóját. Több ezer ember megerősítette a kommentekben, hogy ő hasonlít Megan Fox-ra. A színésznő hozzátette:-én hiszek abban hogy ő igazat mond, s remélem , hogy az ő tekintetében  még mindig az a ragyogás van.  Remélem ez a világ nem lopta el ezt tőle. Az én tekintetem fénye rég meghalt a sok megaláztatástól és szenvedéstől a 20 év alatt. Remélem vele ez nem történt meg. A legjobbakat kívánom neki, s hálát adok neki.

 

Меган Фокс


Bár Meghan elvből nem néz LiB-et vagy tévét, megjegyezte, hogy "sokan" írtak neki a helyzetről.

"Még más hírességek is megkérdezték olyan partikon, mint az Oscar-gála, hogy "nézed aLove Is Blindet?".". Én pedig azt válaszoltam: "Nem, de tudom, miről beszélsz" - folytatta Meghan. "Nem néztem, de úgy gondolom, hogy általánosságban senki sem érdemli meg, hogy zaklatják. Szerintem ő sem érdemelte meg. Szerintem az emberek túl keményen bántak vele."

forrás: People

0 Comments:

Megjegyzés küldése