Az 54 éves Jennifer Lopez bemutatta dús dekoltázsát, s végtelen hosszú lábait, több szexi ruhában


forrás Mailonline


 

Jennifer Lopez hírhedtté vált a fiatalos külsejéről, s hihetetlen alakjáról.

Az  utóbbi fotózásán Jennifer Lopez minden szépségét a Variety magazinban.

Az 54 éves énekesnő, akit a Love Don't Cost  A Thing slágeréről ismerünk, csodálatos ruhákban pózolt, melyek szexisek voltak, s kiemelték végtelen hosszú lábait.


Egyik fotóján egy olyan ruhában volt, melynek nagy kivágása volt, s dekoltázsára és miniatűr csípőjére helyezte a hangsúlyt.



Ő felvett még egy zöld estélyit, látszottak a vállai, s a csípőjén kivágás volt, s megmutatta hosszú és izmos lábait.


A fotózás után Jennifer titkokat osztott meg Ben Affleck-eé való kapcsolatáról, miért is nem tudtak hosszú évekig összejönni egymással.


 

Jennifer és az 51 éves Ben régen ők voltak az álompár a 2000-es években, de 2004-ben szakítottak egy sikertelen eljegyzés után.

2021-ben júliúsban a pár ismét összejött, s 2022-ben összeházasodtak.

A The Kyle and Jackie O Show csütörtöki adásában Jennifer elmondta, hogy közel két évtizedbe telt, mire "rájött, hogy mi a helyzet", mielőtt "az univerzum megnyílt", és lehetővé tette, hogy újra összejöjjön egykori szerelmével.

"Én szerelmes vagyok belé és egész életemben szerettem őt, de valamilyen okoknál fogva, nekünk külön kellett fejlődni, s más dolgokkal foglalkozni"- kezdte ő.


" Mindketten elmentünk, családot alapítottunk más emberekkel , más kapcsolatban, de tudjátok, a fejemben ez volt: 'Ő volt az igazi'- amikor újra összejöttünk.


"Nem gondoltam, hogy ő is így gondolja. Ez nem az volt, amit mi terveztünk. Mi tényleg továbbléptünk azelőtt, de amikor újra találkoztunk, akkor tudtuk ez az."

'Igazi utazáson vagyok, mióta a gyerekeim megszülettek' - mondja a popsztár, akinek az exével, Marc Anthonyval közös ikrei vannak, a 16 éves Max és Emme.

Ben emellett két tinédzser lány - a 18 éves Violet és a 15 éves Seraphina, azaz Fin - édesapja a Jennifer Garnerrel kötött évtizedes házasságából, amely 2018-ban ért véget.

Az I'm Real slágergyárosa elárulta, hogy a Markkal való házassága alatt időt töltött azzal, hogy fejlessze az önismeretét, és így magyarázta: "Próbáltam jobbá válni, kiismerni magam, és a lehető legjobb emberré válni, hogy nagyszerű anya és példakép lehessek számukra.

Aztán amikor elváltam, egy új szakasz kezdődött, amikor megpróbáltam rájönni önmagamra, a kapcsolatokra és az ehhez hasonló dolgokra" - folytatta.


0 Comments:

Megjegyzés küldése