Taylor Swift elveszítette a harisnyakötőjét a ruhájából a színpadon



Taylor Swift harisnyakötője ezt mondhatta:- én vagyok a probléma! történt ez a show közben. Amikor ezt észrevette Taylor, a hibát, könnyen megoldotta, a legtöbb rajongó észre se vette a kis incidenst.


 Nem éppen nagy katasztrófa történhetett Taylor Swift The Eras elnevezésű turnéja közben Tampában. Amikor a 33 éves Taylor Swift fellépett a Raymond James nevű stadionban Florida területén egy harisnyakötője eltépődött,  miközben épp a Lavender Haze című slágerét énekelte. A ruhadarab a csillogó ruhájából kikandikált, ami nagy bajjal érhetett volna véget a show során. Bár hiába szakadt el a harisnyája más már bepánikolt volna, de nem Taylor, hisz ő vérbeli profiként kezelte az ügyet, - legalábbis a rajongó leírása alapján.


A videón szembetűnő volt, hogy problémája akadt ruhájával, először a háttér énekesekhez fordult segítségért, s azok támogatták, majd háttértáncosainak a dalszöveg közben tátogta csendesen, hogy segítsetek baj van!- éneklés közben. Akkor sajnos Taylor egy kicsit nem tudott figyelni a dalra majd mikor megoldódott a ruha probléma visszazökkent minden a rendes kerékvágásba. 


- én figyeltem őt a stadion sarkából, nem is vettem észre mi a baj, milyen profi.-írta egy rajongó a twitteren.

-nekem tetszik ahogy kezelte a problémát, s ahogy énekelt.-tette hozzá más. 


 

- ez csak nálam van így, vagy nekünk sok dolgunk van, amit be kell pótolnunk?- kérdezte Tayloe a tömegtől a floridai stadionban.- sok idő telt el, azóta, hogy én utoljára turnéztam, s sok minden történt, erről nem is tudnék beszélni.

 

Az énekesnő Taylor Swift most szakított Joe Alwyn nevű színésszel, akivel 7 éve éltek együtt


Lehet, hogy ez egy kis utalás lehetett a színésszel való szakításukra?

 Entertainment Tonight, szerint a pár ezekben a hetekben szakíthatott, barátként váltak el.


 

- nemrég gondoltam egyik albumról. Sokat gondolkodtam az albumomról. -mondta tampai rajongóinak. Az énekesnő legtöbb dalát Joe Alwyn ihlette. Page Six


 

-

0 Comments:

Megjegyzés küldése