Salma Hayek hálókból font ruhája a Supermike: Utolsó tánc premierjén

 


Salma Hayek egy áttetsző hálós ruhában jelent meg a várva várt premieren South Beachen!


Salma Hayek mindig kitűnt élénk, s divatos ruháival. De most saját magát is felülmúlta, amikor az új Supermike film premierjén jelent meg egy merész öltözékben. 

Az 56 éves sztár fekete hálós, áttetsző ruhát öltött, melyet virág hímzések tettek teljessé, alatta nem volt más csak egy hozzá illő bikini. A tüzes barna hölgy feltűzte haját, egy magas lófarokba, ehhez kis zöld táskát hordott, fehér ásvány nyaklánccal (bizonyára holdkő) telitalpú magassarkúval,s sok gyűrűvel az újjain.

 



Salma megosztotta decemberben erről a szerepről a tapasztalatait.

-ez nagyon nehéz fizikailag.-nyilatkozta ő az ET-nek a népszerű táncokról a filmben. 

- Ó Istenem. Ti várjátok meg, az eredményt. Minden nehéz.

Ő vidáman mondta, hogy milyen- a forgatási helyszíneken dolgozni. 

-én erős nőt játszom. - vallotta hősnőjéről Maxandra Mendosról.

-tudjátok milyen érzés volt az irodába jönni? Én csak ültem, ahogy 12 félmeztelen férfi táncolt piruettet. Nekem kellett parancsolni nekik.


Ami a kultikus stílusát jellemzi a vörös szőnyegen elmondta, hogyan lehet jól kinézni 2015-ben.

-én azt gondolom, az a legérdekesebb a divatban-az a hely, ahol bemutathatod saját művészeti tehetségedet, s minden nap újra kibontakozhatsz.

- a britt glamournak nyilatkozott így anno.


 

- azt gondolom, hogy a rossz része a divatnak- amikor ahelyett, hogy a saját stílusod követnéd ahelyett másolsz másokat, s ez nem egészséges.- mondta ő. Ez nem jó.

-


-én szeretek mindig valami színt hozzá adni.- mondta egy magazinnak.

- szeretek egyszerű színeket, mint a bézs és a fekete színes kiegészítőkkel párosítani. Mint egy nagy sál. Van egy sálam Alexander McQueen-től a Damien Hurst márka kollekcióból. Ha ezt hordom egy egyszerű ruhával akkor az csodásan fest. Vagy színes sapka vagy, jó cipők s táskák amik tarkák.

-

0 Comments:

Megjegyzés küldése