Robert Pattinson: őszintén vallott a szépségideálokról

Robert Pattinson - IMDb


Robert Pattinson bevallotta, hogy Hollywoodban nagy a nyomás, hogy valamiféleképp nézzünk ki, s a férfi  test szépsége nagyon fontos.


Robert Pattinson kritizálta, a férfi szépségideálokat, melyek hollywoodi világban fontosak, egy őszinte interjú során. A 36 éves férfi szerint Hollywood nagy nyomást gyakorol a férfiakra, hogy mindenki ugyanolyan tökéletesen nézzen ki, még akkor is , ha ez káros következményekkel járhat.


 ES magazinnak vallotta Robert, régen nyomást gyakoroltak rá, mikor egy szerepre készült, sőt azt is mondta, hogy neki semmi sem sikerült. 

Ő vallotta:

- ettől szégyellem magam, amikor edzésekről kérdeznek, mert mindig van férfi aki jobb formában van, mint én.


A diéták több kárt okoznak, mint jót a léleknek és a testnek

Hollywoodi szépségideál örült, nem értitek milyen baj, amíg nem lesz késő.


Robert bevallotta azt is, hogy ő is kipróbált diétákat:

-minden trükköt kipróbáltam, amit el tudtok képzelni, kivéve a folyamatosságot. Volt amikor két hétig nem ettem mást, csak krumplit, himalájai rózsaszín sóval. Csak krumplit, s sót. Érthető, hogy ettől drasztikus fogyás idézhető elő.

 



A krumpli detóx-on kívűl , Rob egyszer kipróbálta a Keto diétát is:

 


 

-én azt gondoltam, végre egy egy diéta, melynél lehet egyfolytában kolbászt, s sajtot enni. Azt nem értettem meg, hogy sört nem szabad inni, mert akkor pont az ellentéte lesz emellett a diéta mellett.

 


Mikor most új év kezdődött, Rob úgy döntött: normális életmódot akar, mely egészséges, s kutyát akar tartani.

Viccelt:- én olyan sok órát töltöttem el, hogy nézegessem a különböző típusú kutyák fotóit, úgy, hogy ha nem lesz kutyám akkor időpocsékolás is lehet ez.

0 Comments:

Megjegyzés küldése