Rihanna kedvese ASAP Rocky interjút adott az apaságról

 



A rapper A$AP Rocky interjút adott az Apple Music 1-nek s mesélt a fia neveléséről, Rihannától: múlt év májusában jött világra a csöppség.  A zenész azt mondta, hogy neki tetszik apának lenni, mert ez egy új tapasztalat, s új szemmel néz ezek után az életre, s művészeti tevékenységére.


-nem tudom elmagyarázni. Te minden nap, mintha a mennybe jönnél haza.- vallotta ő.


- most mintha egy klub tagja lennénk, apák klubja. Én most már teljesértékű apa vagyok.-folytatta ő. 

-kint, művészettel foglalkozni, nagy energiákat kapok. Most amikor apa lettem, most már másképp nézek az életre.


A zenész. bevallotta, hogy aggódik, hogy hogyan fog szerepelni több év kihagyás után Rihanna a Superbowl-on:


-én nagyon aggódok.Ez olyan nagy és hihetetlen dolog. Én olyan boldog vagyok, hogy a kedvesem, zenével foglalkozik s visszatér a színpadra. Őszintén, én jóval izgatottabb vagyok emiatt, mint mások.


 Azelőtt egy bennfentes elmondta Rihanna , hogyan éli meg az anyaságot.

-Rihannának tetszik anyának lenni. Ő imádja a gyermekét nevelni. ASAP Rocky tökéletes apa, s aktívan részt vesz a nevelésben.

Сын Рианны


A gyermek neve még titok. Attól függetlenül sok boldogságot a családnak!

0 Comments:

Megjegyzés küldése