Rosé lett az ékszer márka arca

A koreai nő együttes tagja nem egyszer lett a divatmárkák múzsája. 

У Тиффани Лок лицо Розэ из BlackPink - Montenapo Daily

 A méltán elhíresült Blackpink koreai női együttes tagja Rosé egy reklámkampányban szerepelt, a Tifanny Look elnevezésű kollekcióban. Erről a WWD írt.

Розэ из Blackpink снялась в кампании Tiffany Lock | BURO.

 Az előadónő még a márka nagykövete is lett 2021 áprilisában. Lock kollekciójában nemcsak karkötők, hanem fülbevalók, gyűrűk és nyakláncok is helyet kaptak. A fotózáson Rosé felpróbálta a karkötőket. A modellek, múlt év augusztusában jöttek ki a Lock cégnél. 

Az effajta kiegészítő ékszerek, lettek az első gender semleges tárgyai a márkának. Az ékszerek kialakítása egy kastélyra utal - ez a márka számára fontos kép, mivel a Tiffany az 1950-es évekig gyártott ilyeneket. A század közepén a kastélyok kezdtek esztétikai jelentőséget nyerni. A Blackpink szerződése a lemezkiadójukkal, a YG-vel 2023 közepén jár le.

 Nem világos, hogy meghosszabbítják-e a szerződést, és hogy Tiffany szerződése Rose-zal függ-e attól, hogy milyen státuszban van a YG-nél. 

У Тиффани Лок лицо Розэ из BlackPink - Montenapo Daily

0 Comments:

Megjegyzés küldése