Jennifer Aniston egy fotosorozatban szerepelt:- többször próbáltam teherbe esni, még kínai teát is ittam!


Jennifer Aniston lett az Allure magazin címlaplánya. Az interjú során fény derült sikertelen teherbe eséseire is.


-30-40 éves koromban nagyon nehéz életszakaszt éltem meg. Próbáltam teherbe esni. Ez nehéz út volt számomra. Minden év, s a spekulációval töltött évek. Ez tényleg nehéz volt. Mesterséges megtermékenyítés, s kínai teák ivása, meg miegymás. Minden erőmet bevetettem. Mindent odaadtam volna, ha valaki azt mondta volna:- fagyaszd le a petesejtjeidet. Akkor hálám üldözte volna. Ilyenkor az ember nem erre gondol. És itt vagyok én, akinek már a vonat elment, lekéstem.- mondta Aniston.

Дженнифер Энистон
/Allure


A színésznő azt is hozzátette, hogy már nem sajnál semmit, s egy kicsit meg is könnyebbült,  mert már nem ezzel a problémával kell foglalkoznia. Aniston akit a sajtó botrányhősként tekintett kommentálta a pletykákat is, amik róla keltek szárnyra.


- "nehogy az ember sikeres, s nem szül gyermeket. A többi ember szerint Brad Pitt azért vált el tőlem, mert nem ajándékoztam meg egy gyermekkel.  Ez mind hazugság! Most nincs mit titkolnom.,,

- vallotta Jen.

Дженнифер Энистон
/Allure



Aniston bevallotta, hogy nem tudja, hogy még akar-e férjhez menni.

(most nincs párkapcsolata, két férje volt Brad Pitt és Justin Thereau.)

-  soha ne mond, hogy "soha" engem ez nem érdekel. Én akartam volna párkapcsolatot. Ki tudja? Néha olyan kedvem, van hogy összegömbölyödnék s azt mondanám:- nekem kell egy támasz, aki támogat. csodás lenne hazaérni, s valaki karjaiban landolni s azt mondani:"Ez nehéz nap volt"-mondta a színésznő.

Дженнифер Энистон
/Allure



Aniston anyjával való kapcsolatáról is beszélt- gyermekkora óta nehéz volt a viszonyuk- 1990-ben az anyjával megszakították hosszú időre a kapcsolatot. 

- én megbocsájtottam az anyámnak. Az apámnak is. (A sztár szülei elváltak kiskorában.) Megbocsájtottam a családomnak. Ez fontos. Nagyon toxikus mérgesnek lenni, s haragudni. Én megértettem ezt, s azt is megláttam anyám sosem eresztette el magától az apámat.

-Emlékszem ahogy mondta-köszönöm, hogy megmutatta nekem milyennek nem kell lennem-- vallotta Jen.

Дженнифер Энистон
/Allure
Дженнифер Энистон
/Allure

A színésznő emlékezett a filmográfiájára a Jóbarátok sorozatban.

- vannak olyan emberek, akik azt mondják nézték a Jóbarátokat s megmentette őket a ráktól, s hálásak a sorozatnak. Mi nagyon szerettük egymást s támogattuk egymást. Nem értem miért nézik máig is a a sorozatot, ahol még iphone sem volt- csak emberek beszélgettek egymással. Senki sem beszélget ma már manapság.- mondta Jen.

Дженнифер Энистон
Дженнифер Энистон/Allure

-a színésznő bevallotta, hogy rossz viszonyt ápol az internettel és a közösségi hálóval.

- utálom a közösségi hálót. Én nem is értek hozzá. Nekem ez rejtély. Ezért  használók Instagramot, hogy új szépségápolási termékeket hozzak létre.- válaszolta Aniston.

Дженнифер Энистон
Дженнифер Энистон

Aniston szerint a közösségi háló miatt a nők többsége komplexusokban él, a külsejükkel kapcsolatban s mindig más nőkkel hasonlítják össze magukat.


 - ma jobban érzem magam, mint 20-30 évesen, vagy 40- évesen. Abba kell hagynunk önmaguk csúfolását ócsárolását. Majd 65 évesek lesztek, s belegondoltok, hogy 53 évesen ördögien egészségesen néztetek ki.-mondta Aniston.

Дженнифер Энистон
Дженнифер Энистон/Allure
Дженнифер Энистон
Дженнифер Энистон/Allure

0 Comments:

Megjegyzés küldése