Goldie Hawn :- nem dicsekszem az Oscar-díjammal!

Goldie Hawn, Kate Hudson, baby make history on People | CNN

Goldie Hawn lett a Variety magazin sztárja, az Oscar-díjátadó okán. Az interjú során a tévésztár és Kate Hudson színésznő édesanyja arra emlékezett, hogy elaludt és elkésett, az Oscar -díj átadó ceremóniáról, ahol a legjobb  mellékszereplőként  díjazták, s elmondta, milyen kapcsolata volt Curt Russel-al.

Goldie Hawn and Kate Hudson Collaborate for Fabletics to Benefit MindUp. |  Vogue

Első és egyetlen Oscar- díját karrierjében Goldi Hawn 1970-ben kapta, a legjobb mellékszereplőként a Kaktusz virága című film miatt. Ez a szerep volt az első komoly munkája a kezdő színésznőnek Hawn-nak a mozi világában, sőt nem is remélte, akkor, hogy megnyeri. Az akkori Oscar-díj átadó ceremónián meg sem jelent, s amíg Los Angelesben szétosztották a díjakat, ő édesdeden aludt Londonban. A színésznő azóta is sajnálja, hogy akkor nem jelent meg a díjátadón. Fred Astaire a példaképe adta volna oda neki akkor az elismerő díjat.


Голди Хоун

-nem is öltöztem ki,s nem kaptam meg a díjat. Sajnálom. Ez az amire most így gondolok:- milyen jó lehetőség lett volna ez akkoriban. Elfelejtettem ,hogy akkoriban a tévén is lehetett fogni a díjátadó adását. Amikor korán reggel gratuláltak nekem, egy férfi hang szólt bele a telefonkagylóba:- gratulálok, neked sikerült. 

- nekem sikerült,de mi?- kérdeztem én. 

- te kaptad meg az Oscar-díjat a legjobb női mellékszerepért.

- emlékezett vissza Hawn, s köszönhetően az ismeretlen férfi hangnak, el is mondta szüleinek örömkönnyek kíséretében a boldog hírt.

Ezenkívül Goldie Hawn, nem egyszer beszélt arról, hogy nyugodtan kezeli a népszerűséget s a díjakat. 

Pl. az Oscar-t ő egy hálószobai szekrényben őrzi, amit senki sem lát.

-én nem dicsekszem, ezekről én hallgatok- vallotta be a 77 éves színésznő az új interjú során. Ebben hasonlítanak Curt Russel-al akivel 40 éve élnek együtt. 

-ő nem tartja magát tévésztárnak. Mint én. Nem úgy élünk, hogy folyton erre gondolunk.

- mondta a színésznő, majd folytatta:- Kurt egyedülállóan okos, művészi, s bárkivel tud együttműködni- valójában ő csodálatos. 

Голди Хоун


Ami a tévésztárt illeti, akkor Goldie Hawn-nak nem tetszik a modern hollywoodi munka. 

Azt gondolja, hogy igazi tévésztárok már nincsenek, s a legtöbb sztár inkább minél több pénzt keresne.

- hol vannak a tévésztárok, régen a jövetelüket vagy izgatottság követte.  Régen mondhattuk azt:- én szünetet akarok tartani, mert sokat dolgozom. A mostani sztárok  közül sokan akik a show-bizniszben ténykednek, több pénzt keresnek az tény, mint azelőtt a színészek többsége, de ők nem olyan híresek, mint régen a sztárok voltak. Gyorsan megjelennek, majd eltűnnek. Ez túl banális s nem érdekes? Nagyon szomorú.- vallotta ő.


Goldie Hawn olyan híres filmekből ismert mint: A vasmacska kölykei,Palimadár,Jól áll neki a halál. Bár azóta nem jelent meg jelentős film 

produkciókban, de bevallotta, hogy szívesen játszana érdekes

filmben Kurt Russel oldalán.A páros néhány évvel ezelőtt együtt szerepelt a 

Karácsonyi krónikák című családi vígjáték két részében - 

az eddigi utolsó Hawn-filmek. 

Karácsonyi krónikák 2 (2020) | Filmlexikon.hu


Szerintem fontos, hogy gondosan figyeljük az emberek viselkedését, és valóban megértsük, mikor lépik át a határokat. Aggódom azonban a társadalom reakciója miatt, amikor az emberek hirtelen elveszítik az állásukat. Egy nővel üzletet kötni veszélyessé válik, mert kirúghatnak. "A könyveket "törlik" - a klasszikus könyveket arra ösztönzik, hogy ne olvassák. Ez nekem nem tetszik. Mindenhol bizalmatlanság van. Tehát nemcsak a 'törlés kultúrája' van, hanem kultúrharcok is. Az iskolákat átpolitizálják. De vajon a gyermekeink javát szolgálja-e ez? Maga a "megszüntetés kultúrája" kifejezés jobban megrémít, mint bármi más a világon. Ez merev, radikális gondolkodás, ami nem jó".



Голди Хоун


0 Comments:

Megjegyzés küldése