Miley Cyrus vörös bikiniben


Miley Cyrus csodásan és sportosan festett vörös bikiniben, főleg új albumának kijövése előtt!


Miley Cyrus úgy festett bikiniben, mint más senki! A 30 éves énekesnő, így reklámozta új albumának jövetelét. A képen bőre ragyogott a szépségtől, s a tetoválások tömkelegétől. A bonyolult és szexi póz már a forró kánikulát juttatta eszünkbe.


-én száguldozok a Mercedesemmel, ti azt gondoljátok, bolond vagyok. Lehet igazatok van.- írta alá a posztot. Március 10-én új albuma lesz. 



197 millió feliratkozóval büszkélkedhet a Hannah Montana egykori Disney sztárja, s mind kommentálták ,s reagáltak nagyszerűségére. A flowers című sláger után mindenki tülkön ülve várja az új albumát.


- kérem a track címeket. Én akarom az albumot!- írta egy fan. 

-Március 10-én, alig várom. 

Még a többi sztárok is kedvelték a posztot. 


 Magánéleti nehézségek

A szülei nemrég váltak el Billy Ray és Tish Cyrus 2022 áprilisában több év házasság után. Miley eközben rendezvényt szervezett, az új évre, s Dolly Parton (keresztanyja) tiszteletére, sőt új zenét írt.

Nem meglepő, hogy az egykori Disney-csatorna sztárja tovább fejlődik karrierjében. A 2021-nek adott interjújában elmagyarázta, hogy a nehéz idők miért nem egyenlőek a leállással - legalábbis a híres Cyrus családból senkinek sem. A Voque magazin kérdésére, hogy milyen tanácsok a legemlékezetesebbek számára, azt válaszolta:


"Apukámtól kaptam, és így szól: "A megpróbáltatások ideje nem jelenti azt, hogy fel kell adni a próbálkozást"."



sok sikert!


0 Comments:

Megjegyzés küldése