Harry Styles kétszeres Grammy-díjas lett! Gratula

Гарри Стайлс


A Grammy bár abszolút győztese Beyonce lett, de még több figyelmet vonzott magára a One Direction egykori fiúbanda azóta szóló énekese Harry Styles. 

Az énekes megnyerte az év albuma díjat, a vörös szőnyegen,  szivárvány színű deltoidokkal díszített kezeslábasban láthattuk. Az öltözék swarowski kristályokkal volt kirakva, s kivágása, engedte láttatni a fiatal férfi tetoválásait test szerte.

Гарри Стайлс
Гарри Стайлс

Közvetlenül a vörös szőnyeg előtt történt egy kínos eset: Harry "csilingelt" a fémdetektorban, és a biztonságiak megkérték, hogy menjen vissza, és menjen át újra a kereten. Styles nem csinált jelenetet, visszament és újra bement. Amikor a ceremónia szervezői siettek segíteni a sztárnak, hogy gyorsan bejusson a terembe, az énekes mindenkit megnyugtatott, megveregette az egyik őr vállát, és azt mondta, hogy ez csak a munkája, és nem nagy ügy.



A sztár visszafogottan viselkedett az egész ceremónia alatt. Az év albuma díjat a Harry's House elnevezésű lemezért kapta. A díjat Gucci márkájú fehér öltönyben vette át, alatta ezüst toppot viselt, s krém színű nadrágot. Sőt azt is mondta , hogy nem tartja magát jobbnak.

Гарри Стайлс

- engem minden művész inspirál, akik jelölve voltak az én kategóriámban. Életem régi periódusaiban mindegyiket elégszer hallgattam. Meg kell érteni, hogy nem létezik jobb zene. Nem azért ül a stúdióban mindegyikünk, hogy díjakat kapjunk. Én nekem nagyon jó érzés volt attól függetlenül ezt elnyerni, s hálás vagyok azoknak akik velem dolgoztak az albumon. Nem minden nap kapsz Grammy-díjat, ez menő! Köszi- vallotta a színpadon a popsztár.

Гарри Стайлс

Harry a színpadi produkciója közepette!

Gratula!

0 Comments:

Megjegyzés küldése