Lily Collins mesélt exéről, akivel toxikus párkapcsolata volt

 forrás:https://podcasts.apple.com/us/podcast/how-to-find-good-love-after-bad-with-lily-collins/id1564530722?i=1000598386246

Лили Коллинз

GettyImages.ru


 Az Emily Párizsban sorozat főhősnője csatlakozott a We Can Do Hard Things podcastjához, s elmagyarázta, milyen volt toxikus párkapcsolata volt azelőtti kedvesével, amikor még 20 éves volt.

 12 of Lily Collins' most stylish outfits on Emily in Paris season 2,  ranked: from her adorable pink bow-adorned Rotate mini dress to her  lavender Valentino tulle dress and Courrèges jacket |


Lilly Collins szavaival élve, volt pasija akinek nevét nem fedte föl, sértegette őt, s mindent kontrollálni akart vele kapcsolatban. 

- az én romantikus párkapcsolatom, olyannyira toxikus volt, hogy egyfolytában engem sértegettek, ezért értéktelennek éreztem magam- mondta a színésznő. - ő kicsi Lilyként utalt rám, néha szajhának is nevezett, kommentálta, azt ahogy öltözök.




Patricia Field's favorite 'Emily in Paris' Season 2 fashion moment

 Ahogy elmondta a 33 éves Lily érzelmi erőszakként hatott ez rá. 

- én olyan lettem, amilyennek ő akart látni. Ő döntött, hogy mit mondjak és mit nem, mit hordjak és mit nem, s ő döntött mit csináljak. Ez a kapcsolat teljes kontroll volt, érzelmi erőszakkal vegyítve- vallotta be Collins.




-azért, hogy feldolgozza ezt, Lily láthatatlanná akart válni, kényelmesebb figurává. 

- én nagyon csendes lettem. Én olyan kicsivé akartam válni, hogy biztonságban érezzem magam.- írta ő.


Ezek következménye lett az egész egészségére is, emésztési problémái lettek, sőt pszichoterapeutához is járt.


Mostanság Lilly Collins magánélete rendeződött:2021-ben férjhez ment egy rendezőhöz, aki a Charlie McDowell névre hallgat, s egy népszerű színész Malcolm McDowell fia.

Lily Collins ties the knot with director Charlie McDowell in intimate  Colorado wedding | Tatler

2019 -ben kezdtek együtt járni. Mindkettőnek ez az első komoly párkapcsolata  bár azelőtt Lily együtt járt jamie campbell bower-rel.

Why Lily Collins And Jamie Campbell Bower Couldn't Make It Work

Sőt a színésznőt Zack Efronttal is hírbe hozták anno. 

Lily Collins, Zac Efron take on the Ted Bundy story

0 Comments:

Megjegyzés küldése