Dakota Fanning szexis csipkés ruhában a The First Lady című film premierjén! Új style

 



A színésznő hihetetlenül elegánsan festett egy fekete csipkés ruhában, masnikkal a szőke hajzuhatagában. A hölgy játssza Suzan Ford első lányát a Showtime elnevezésű sorozatban.

 


A 28 éves Dakota Fanning tiszta fényűző stílusban  jelent meg a Rodarte-n csipkés fekete ruhában a vörös szőnyegen tipegve a First Lady film premierjén Los Angelesben  április 14-én. Az új dráma a Showtime produkciójában arról, szól hogy milyen élete volt Obama adminisztrátorainak Ford-nak Roosweltnak április 17-én lesz a premierje.


A színésznő, aki Suzan Ford első lányát játssza a sorozatban, a vörös szőnyegen fekete selyem s csipkés ruhát hordott, ami olyan klasszikus volt amennyire szexi is. A ruhája budoár stílusú volt, keskeny pántokkal ellátva, csipkével borítva a dekoltázs résznél, és a melleitől a csípőjéig egy csipetnyit mutatva alabástromfehér bőréből . Kicsit több bájt adott a képnek a bal lábszáránál ruhájának kivágása, mely láttatni engedte formás lábait.


Volt egyszer Hollywoodban sztárja kiegészítőként két fekete magas sarkút vett föl,   nyakában briliáns gyémánt nyakék lógott.  Sminkje egyszerre volt friss, s üde a rózsaszín orcájától, a barackszínű rúzstól az ajkain, s a tekintetét kiemelte dús szempillái. Nőiességét masnikkal emelte ki a hajában.

Ez volt a tökéletes vörös szőnyeges megjelenés a színésznő számára, aki Susan Ford szerepét játszotta Michelle Pfeiffer mellett, aki Betty Fordot, a 38. elnök, Gerald Ford feleségét alakította. A First Ladyben Viola Davis Michelle Obama és Gillian Anderson Eleanor Roosevelt szerepében is bemutatkozik.


Ez nem az első munkája Michelle Pfeiffer -rel.


Dakota boldogan csatlakozott kolléganőjéhez Az én Sam-ben egy projekt erejéig. Az Entertainment Weekly-nek adott interjújában ezt mondta:


 

-Szerettem volna újra együtt dolgozni Michelle-val, mert az én első filmemben is vele játszottam, amikor még 6 éves voltam, ezért nekem ez tényleg rendkívül fontos volt, mert ő volt az első színésznő, akivel együtt dolgoztam. Tehát megismerni őt felnőttként, s dolgozni vele hihetetlen tapasztalatot jelentett számomra.


 

forrás:https://www.starslife.ru/2022/04/15/dakota-fenning-v-seksualnom-kruzhevnom-plate-kombinacii-na-premere-filma-pervaya-ledi-foto/

0 Comments:

Megjegyzés küldése