Új interjú Paris Hiltonnal: hogy vélekedik a botox-ról, s magánéleti titkok

 forrás:http://www.starslife.ru/2021/03/26/novoe-intervyu-peris-xilton-otnoshenie-k-botoksu-i-sekrety-lichnoj-zhizni/

Paris Hilton is the May cover | Tatler


A színésznő és Modell Paris Hilton lett az arca, az amerikai Tatler magazinnak. Az újságírókkal megosztotta a botox-al való gondolatait,s magánéleti kérdéseket is.


A híres színésznő beleegyezett egy fotózásba, s magánéletéről is megtörte a csendet.


Paris Hilton gondolatai a botox-al kapcsolatban

A sztár azt vallja, hogy 41 éve alatt, sosem használt injekciót. Paris úgy véli, hogy a szépség titka, s szép bőrének titka az, hogy nincs sokat a napon.


Paris Hilton is the Face of LANVIN Spring Summer 2021 Collection

 

- Soha életemben nem használtam botox-ot,s még azt sem tudom mi az. Én 100% ban természetes vagyok, s senki sem ért injekcióval az arcomhoz. Ez annak köszönhető, hogy elkerülöm a napot.- mondta a modell.

Paris Hilton shares behind-the-scenes photos from her Lanvin SS 2021  campaign | Daily Mail Online


Arról is szó eset, hogy a színésznő, hogyan töltötte a karantént.

 Bevallotta, hogy ez a nyomás, ami a világot érte, rá is hatott. De ettől függetlenül több időt töltött rokonaival, s otthon lenni kellemes pihenés.


Paris Hilton's lockdown made her 're-evaluate' life before 'growing up' |  Metro News


 

-Ahogy magamra emlékszem, az életem folyamatos verseny és hajtás volt, tele stresszel- Én  egy évben 250 napot nem töltöttem otthon! Természetes, hogy a pandeménia szörnyű volt az egész világra nézve, de jó oldalait is megtaláltam, s próbáltam élvezni az otthon töltött időt.-vallotta Paris

 


A karantén Hilton számára azt jelentette, hogy átgondolta életét, s most már más dolgok lettek a fontosak számára.Azt gondolja, hogy a magánélet titokban tartása nagyon fontos. A nő már nem akarja körbeutazni a világot, s annyit dolgozni, több időt töltene otthon.


 

- Őszintén türelmetlenül várom, hogy életem új szakaszához érjek.  Felnőtté akarok válni, férjhez menni, s gyermekeket hozni a világra. Akkor kezdődik el az igazi életem! Hisz ez régen nem adatott meg.- magyarázza a színésznő.


Mielőtt családot alapítana Paris azelőtt több magán projektet akar véghez vinni, melyet a karantén alatt elkezdett. Úgy tartja ez nagyon fog tetszeni rajongóinak, hisz nekik alkotott meg mindent.


 

- mindig a siker irányított engem. Mindig azért tettem mindent, hogy újabb magasságokat érjek el. Kell e nekem még több pénz és hírnév? Nem mert már mindenem megvan. Ez már nem érdekel engem. Most tényleg azon akarok dolgozni, ami boldoggá teszi majd az embereket, ami tetszeni fog nekik.- vallotta a sztár.

 


Mi a helyzet a magánéletével?

Carter Reum amerikai üzletember. Egy éve vannak Parissal kapcsolatban. Hónapokkal ezelőtt megkérte a nő kezét. A hölgy igent mondott.

Néhány nappal később Hilton megmutatta a hatalmas eljegyzési gyűrűjét. Az asszony elmondta, hogy megrendelésre készítették, főleg neki. 

 Egy ilyen termék költsége 2 millió dollár volt. 

 Kicsivel később Paris adott egy interjút, ahol elmagyarázta, hogy házasságkötés után kettős vezetéknevet tervez. Nem áll szándékában feladni a sajátját, mert a Hilton már személyes márka. De a férjét sem akarja megbántani. Ezért hamarosan a nő Paris Hilton-Reum névre fog hallgatni.

Sok boldogságot! 

0 Comments:

Megjegyzés küldése