Szex és nemcsak süti: Ryan Reynolds az erős párkapcsolatáról Blaike Blake Lively-vel

 forrás:https://www.starslife.ru/2021/08/06/seks-keks-i-ne-tolko-rajan-rejnolds-otkrovenno-o-krepkix-otnosheniyax-s-blejk-lajvli/


Ryan Reynolds – Wikipédia

Ryan Reynolds elmondta miért csodálja a végtelenül tehetséges feleségét Blake Lively-t. 

Valójában a legjobb  Blake Lively-ben  - nem a finom süti. A legújabb interjúban Jessy Keigannal a SiriusXM-en agusztus 5-én    Ryan Reynolds beszélt az együtt töltött kilenc évről, és bevallotta, miért szeret házas lenni 33 éves színésznő feleségével.


A 44 éves színész aki a Deadpool megformálójaként is hírhedté vált, azt mondja, hogy a legjobb a kapcsolatában a tehetséges feleségében az, hogy mindig képes kijavítani és jobbá tenni bármilyen tevékenységét a férjének. 

- gyakran írok forgatókönyveket több filmemhez is. Ez a mechanizmus segített túlélni hosszú ideig.- mondta Ryan. 

- én leírtam sok forgatókönyvet a jövendőbeli filmjeimhez, amelyek később nagyon híresek lettek, a világon, melyek Blake segítségével készültek.


Még hozzá tett:- vannak olyan esetek, mikor Blake felugrik, megkaparintja a billentyűzetet s elkezd gépelni, majd azt mondja:- mit gondolsz erről?

én azt válaszolom:- ez hihetetlen!

Ryan hozzá tette azt is , hogy legtöbb esetben a felesége munkáját neki tulajdonították. Ezt ő született szexizmusnak nevezte. 

-én többször elismétlem-ezt ő írta. Ezt Blake írta és nem én. Ez ő volt. Persze természetesen  úgy lesz leadva, hogy minden csak az én kezem munkája. A forgatókönyvek melyeket én írtam, Blake segített.


60 Sexy and Hot Blake Lively Pictures – Bikini, Ass, Boobs -  SharenatorSharenator



Ryan Reynolds: Blake Lively  egyaránt jó az ágyban és főzésben is!

- ő tényleg tehetséges ember, több képességgel  tudjátok ebben a show-bizniszben melyben dolgozunk, ő nagyon segített a Deadpool filmnél is, s más műfajú filmemnél is, melyek nagy sikert arattak.- mondta Ryan.

Amikor Jess megkérdezte : miben a legjobb a felesége?

- ez a sütés, vagy a szex?

Ryan így válaszolt:- még máig sem tudod eldönteni melyikben jobb! Az egyikben és a másikban ez privilégium.

 

Blake Lively több mint két év után tért vissza a vörös szőnyegre,  elképesztő formában van - Glamour

Ryan és Blake 2012-ben kötötték össze életük fonalait. Kapcsolatukból leány gyermekek születtek mint  James 6 éves, Ines 4 éves, Betty 1 éves. Érthető, hogy kettejük között a csodálat kölcsönös. Blake régen elmagyarázta, hogy ők ketten remekül kiegészítik egymást, a munkájuk projektjeiben, s abban is, hogy a férje szereti kihívás elé állítani őt. "Mindenben benne vagyunk, amit a másik csinál" .- mondta az E! hírekben 2014-ben a hölgy.

Ryan Reynolds, Blake Lively's Sweetest Quotes About Daughters

- nekem tetszik, hogy kihívások elé állít.  Mindig megbízom benne, még ha kihívásokat dob elém. 

Sok boldogságot!

0 Comments:

Megjegyzés küldése