Miley Cyrus őszintén vallott a jövendőbeli saját gyermekeiről



A W-magazinnak adott interjújában közölte, hogy valamilyen szempontból rajongóit saját gyermekeinek tekinti.


 Miley Cyrus looks sensational in gold sequinned dress for mag shoot as she  reveals bizarre exercise regime | The Irish Sun

- most 31 éves vagyok, s azóta nem tudom akarok-e gyermeket, vagy sem.- válaszolt június 3-án a Flowers sláger énekesnője.


 

- úgy érzem, hogy a rajongóim valamilyen szinten a gyermekeim. Szeretek felnőtt lenni. Olyan saját nézőpontom van ,hogy senkire se nézek fel, vagy nézek le. Én csak egyszerűen nézem, így a világot úgy látom, amilyen valójában, s az embereket is amilyenek valójában. Minden nap nézek a tükörbe s azt mondom:-én nő vagyok.

 

Майли Сайрус


Miley rajongói támogatták őt, amióta ő játszotta a Disney sorozat Hannah Montana-ját. 2000-2010-között Miley lett a zenei élet és pop kultúra ikonja. A Disney karrier befejezése után, a 2011-es tenessi származású sztár több albumot is kiadott, filmekben játszott, pl. (Az utolsó dal) című filmben a volt férjével Liam Hemsworth-el.

Miley Cyrus Shows Off Brunette Hair and Bangs on 'W Magazine' Cover | Us  Weekly

Mivel a rajongók már több éve nem látták Miley-t a tévé képernyőjén, elmondta eljátszaná -e újra a szerepet. 

„De a szerepnek valóban megfelelőnek kell lennie, mert az emberek nehezen látnak át rajtam, és nehezen hisznek a karakterben” - magyarázta. „A karakternek vagy önmagam kiterjesztésének kell lennie, vagy valakinek - vagy valaminek -, akinek olyan személyisége van, ami képes felülírni az enyémet. Olyan karakterre van szükségem, aki nagyobb nálam”.

Miley Cyrus on 'Being Taken Seriously' by the Grammys After Working for '20  Years': 'Where the F--- Was I'

Hiába volt évekig sikeres Miley, de csak most nyerte meg a Grammy-díjat.


- nincs harag, de már 20 éve foglalkozom ezzel, s ez az első ,hogy komolyan vesznek engem a Grammy-díj átadóján. Nehéz volt megértenem a statisztikákat a számokat, hogy régen hol voltam? Régen miért nem kaptam egy díjat sem, régen nem hatottam a kultúrára? Ez nem nagyképűség:- én büszke vagyok magamra.

 Miley Cyrus Shows Off Brunette Hair and Bangs on 'W Magazine' Cover | Us  Weekly


0 Comments:

Megjegyzés küldése