Anne Hathaway a The Idea of you című film premierjén



Április 29-én a The idea of you című film premierjén jelent meg Anne Hathaway , ahol Nicolas Galitzine-vel -vel játszott együtt. Anne a rendezvényre, egy vörös testhez simuló Versace estélyiben jelent meg,elől kivágásokkal, s hegyes orrú cipőt is viselt.

Энн Хэтэуэй/Фото: Cindy Ord/Getty Images

/Getty Images
Энн Хэтэуэй/Фото: Cindy Ord/Getty Images
Cindy Ord/Getty Images


Az újságíróknak nyilatkozta azt Hathaway, hogy lemondott az alkohol-ról. Nemrégiben betartotta ígéretét melyet Elen Degeneres show-jában tett, 2019-ben: felhagy az alkohol ivással, mielőtt fia 18 éves lesz, s elég időt tölt vele, s nem fogja másnaposan kísérni az iskolába. Akkor Anne -nak és Adam Shulman (producer-nek, férjének), csak egy fia volt, Jonathan, aztán A neveletlen hercegnő főhősnője később megszülte második fiát Jake-t.

 The New York Times- nak azt nyilatkozta, hogy már öt éve nem ivott alkoholt.  A kérdésre volt ez a válasza, hogy 40 évesen a születésnapját , hogyan tölti el.

-általában nem beszélek erről, de már öt éve nem ittam alkoholt.  Ezért ez még fontosabb dátum. 40 éves kor- ez ajándék.- mondta a színésznő.

Рид Скотт, Элла Рубин, Энн Хэтэуэй и Николас Голицын/Фото: Cindy Ord/Getty Images

A The idea of you premierjén elmondta a színésznő ,hogy hálás, hogy józan, s 40 évesen komfortosabban érzi magát,mint 20 évesen.

- régen folyton nyomasztóan éreztem magam, azért mert úgy éreztem rosszul ismerem magam, s mindig valamiben hibázom.


Anne-nak most az első helyen van a családja.

- amikor először lettem anya az emberek kérdezték:-hogyan fogod egyensúlyba hozni a karriert és családi életet?

Egyensúly, miről beszéltek? Bár akárhogy szeretem a karrieremet, s szeretem csinálni, de tudjátok ebben én állati vagyok, nem lehet konkurenciám.- osztotta meg Anne.

Az "Egy gondolat rólad" című film egy Solen nevű 40 éves nő történetét meséli el, aki lányával elmegy a Coachella fesztiválra, és ott beleszeret a népszerű August Moon együttes 24 éves tagjába.

Anne Hathaway nemrég elárulta, hogy a forgatás előtt tíz pasival kellett csókolóznia egy "kémia teszt" kedvéért.

0 Comments:

Megjegyzés küldése