Paris Hilton elment Hawai-ra gyermekeivel nyaralni


A sztár családi nyaraláson vett részt férjével és gyermekeivel Hawai-on.

A nyár már itt van és Paris Hilton már emlékeket gyűjt. Carter Reum-mal s két gyermekével a 16 hónapos Phoneix-el és a 6 hónapos London-nal utazott el Hawai-ra.


 

-varázslatos emlékek, melyet örökre megőrzők.- írta alá a 43 éves Paris máj 29-én szerdán a Maui hoteljában a képet.

 

 

.

A fotósorozaton a kétgyermekes anya és lurkói a homokos parton pózoltak, Zaimara márkájú ruhában és Nice & Bella márkájú kiegészítőkkel.


A gyermekek Phoneix és London ideálisan néztek ki saláta zöld és rózsaszín trópusi mintás ruhácskáikban, a Jenny és Jake kollekcióból. London fején egy nagy masni díszelgett a Posh Peanut márkától.

A napsütéses pillanatok közepette a család a távolabbi rokonokkal és találkozott a Báró Hilton-nal ésTessa Hilton-nal.  A párnak két gyermeke van a 4 éves Milu és a 20 hónapos Kaspian.


 

-ismét átélhettem a gyermekkoromat, s folytatom a családi tradíciókat a csodás családommal. 🥰🌸- osztotta meg Paris Instagramján.

 

 


Теssa hozzátette:

«- családokat teremtünk, s egyedi emlékeket Mauin.

 

 

 

🥹🩷☀️ @waldorfastoria».

Пэрис Хилтон


Amikor pedig a nyári nyaralás után voltunk, akkor Paris Los Angeles-ben volt, ahol készült a hónap büszkesége Hollywood-ban a pénteki fellépésére dj-ként.

A The Simple life-nak az anyaságról:

 

 

- én sosem voltam még boldogabb. Ez a két csöppség annyi boldogságot okoz, az életemben A szívem csordultig van szeretettel. Nekem egyszerűen szerencsém volt, hogy megtaláltam a happy end-et a hercegemmel s a két kis angyalkámmal. -2023-Extra.

Sok boldogságot!

0 Comments:

Megjegyzés küldése