A generáció ikonja:- Zendaya az olasz Vouge-nak pózolt!



"Икона поколения": Зендая снялась для итальянского Vogue

Az Euforia sztárja, lett az olasz Vouge címlaplánya. A színésznő Josephine Baker ihletésű képeket készített magáról, aki híres francia táncosnő volt, s a Fol Badger kabaré sztárjaként is ismert volt a 20-as évek végén.  Elizabeth Porodina készítette a fotókat.


Зендая
 
 
A sztár stílusáért Law Roach felelt akivel már több éve dolgoznak együtt. A fotózás helyszínén Zendaya olyan tervezők ruháit hordta, mint Valentino, The Attico, Philosophy di Lorenzo Serafini és ékszereit a Bvlgari adta. A cikkben  a generáció ikonjaként emlegetik őt. Összehasonlították Josephine Bakerrel, és

Eartha Kitt és Shade-val is.

Зендая
Зендая
Зендая

Az interjú során Zendaya elmesélte, hogyan birkózik meg a rá szakadt hírnévvel, és hogyan épít kapcsolatot a rajongóival.

- sokan közülük,  velem nőttek föl,s velem látták, hogyan fejlődött több szakaszon keresztül az életem és a karrierem. Többször voltunk ugyanabban a korban, s ugyanúgy láttuk a valóságot, azonos ötleteink vannak, remény, s álmok a jövőről, ha a karrieremről van sző, vagy a világról. Még a  emberek is teljesen elismerik azt a tényt, hogy én is csak ember vagyok, s őszintén boldogságot kívánnak nekem, amit érzek. A rajongóim tisztelik a magánéletem határait, s, hogy vannak titkaim.- mondta Zendaya, aki egész gyerekkora óta karrierjének élt, s készült a sikerre.

Зендая
Зендая

- néha a színészi karrier, nehéz érzéseket kelt bennem, hisz pénzt kell keresnem, s másnak tettetni magam, mint aki vagyok. Attól függetlenül gondolkodom  történeteken, amiket mi elmesélünk, s arról, hogy ezek a históriák fontosak.   Az emberek megtalálják a közös hangot a szereplőkkel, akik boldoggá teszik őket játékukkal, s ez erős kapcsolatot hoz létre köztem és a nézők között. A tudat, hogy néhányuknak sikerült meggyógyulniuk, fejlődniük, tanulniuk és kijavítaniuk a múltbeli hibáikat, felbecsülhetetlen értékű számomra. Ez ad célt annak, amit csinálok,

- mondta Zendaya a munkájáról.

Зендая
forrás: italien vouge

0 Comments:

Megjegyzés küldése